Moderator: Redaktörer
Lite smålöjligt tycker jag att det är att blanda in tro i denna debatt som varit, helt irrelevant!
dole skrev:Jag skulle behöva en privat ekonom för jag gör alltid av med mer pengar en jag har.![]()
![]()
![]()
Mvh dole
dole skrev:Hur mycket lägger jag ner på kablar? Inte mer än på kläder
Mvh dole
dole skrev:Hur mycket lägger jag ner på kablar? Inte mer än på kläder
Mvh dole
Audiomanikern skrev:Nej, den hårt arbetande o ödmjuka varianten har A*bsolut ingenting emot!
IngOehman skrev:Bra Subjektivisten!
Mycket kreativt. Vi har verkligen saknat dina takter här. Otroligt vilken bra stämning du skapar. Helt utan att beröra sakfrågorna dessutom. Skickligt.
Nej.
Kan du inte (du får sista ordet, jag tänker inte kommentera det du skriver om du håller dig till sakfrågan) säga vad du tycker om kablar istället? Det vore kanske lite intressant.
Vad tycker du? Hur mycket skall en kabel kosta (i procent)?
Eller om du ogillar frågeställningen: Berätta med dina egna ord!
Jag tror vi alla vill läsa om detta. Jag lovar att läsa det du skriver så länge du håller dig till sakfrågorna - kablarna, deras egenskaper, deras hörbarhet, olika principer, vad du tycker är rätt och fel, bra och dåligt, olika konstruktörers påståenden/inställning, vad du tycker om det, vad du tror på och inte tro på.
Vh, Ing. Öhman
subjektivisten skrev:Vad jag tycker om kablar? Ja, den erfarenheten jag har är att dom kan låta ganska olika. Kan kbalr färga ljudet? Helt klart.
Hur mkt en kabel får kosta % är ganska maningslöst. Du kan tycka 0,5 % är bra, jag kanske tycker 2-3% medans någon tycker 25%. Det är upp till var och en.
Själv kabeldebatten tycker jag äe meningslös, det är upp till var och en att testa och se vad dom föredrar.
Det jag ogillar är vissa's beteende som säger att vi som inte håller med har "noll koll".
Jag ogillar även folk som icke har testat men ändå "vet" eftersom dom med sina tekniska kunskaper "vet/tror" att det inte kan vara någon skillnad.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster