mathsg skrev:Renfjället som ligger på södra sidan Indalsälven
Just det, och lite till vänster om det är väl Välliste? Dessa minnen....
Nog med OT
Moderator: Redaktörer
mathsg skrev:Renfjället som ligger på södra sidan Indalsälven
Dr_Tinnitus skrev:Nu menar jag ju inget illa, men är det inte väldigt tydlig ungkarlsaura i väldigt många av bilderna......? Typ som att en kvinna inte sätter sin fot i dessa domäner särskilt ofta, och i alla fall inte utan att dra en skräckblandad suck av synen av all oreda kablar och kaos?
Dr Tinnitus

Strmbrg skrev:Vardagsrumet ser lite ut som om det vore "föräldrars" snarare än vårt.
perstromgren skrev:Strmbrg skrev:Vardagsrumet ser lite ut som om det vore "föräldrars" snarare än vårt.
Den tanken har slagit mig om vårt hem också. Läskigt, men man ärver nog smak också.
Per.
Strmbrg skrev:perstromgren skrev:Strmbrg skrev:Vardagsrumet ser lite ut som om det vore "föräldrars" snarare än vårt.
Den tanken har slagit mig om vårt hem också. Läskigt, men man ärver nog smak också.
Per.
Ja, och dessutom är man ju lika gammal nu, som ens föräldrar var, då de redan blivit mossiga.
Strmbrg skrev:Jag noterar att en del inte har gardiner.
Och det är väl en ren smaksak.
Men det har jag tjatat om förr.
[/URL]
Dr_Tinnitus skrev:Nu menar jag ju inget illa, men är det inte väldigt tydlig ungkarlsaura i väldigt många av bilderna......? Typ som att en kvinna inte sätter sin fot i dessa domäner särskilt ofta, och i alla fall inte utan att dra en skräckblandad suck av synen av all oreda kablar och kaos?

shifts skrev:Mycket trivsamt sprudel, uj uj.
DVD-ai skrev:Tänk att jag ska ha så jävla svårt att minnas vad som måste ändras för att länka till bilder från MHB...
någon som kan förklara för mig vad som ska raderas i "koden"....

BB skrev:..Och så här ser det för tillfället ut hos mig. Lite gamla prototyper som får göra tjänst...[/img]
Objektivisten skrev:BB skrev:..Och så här ser det för tillfället ut hos mig. Lite gamla prototyper som får göra tjänst...[/img]
Är det Rotel? Har du nån typ av referenselektronik när du utvecklar högtalare?
Strmbrg skrev:BB:
Vad har du för mått på "lyssningstriangeln"?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster