No Frills Audio-hemsidan är nere, och PetterPersson har väl inte skrivit på något forum på ett halvår?
Har det hänt något?
Moderator: Redaktörer
paa skrev:No Frills Audio-hemsidan är nere, och PetterPersson har väl inte skrivit på något forum på ett halvår?
Har det hänt något?
Andren skrev:paa skrev:No Frills Audio-hemsidan är nere, och PetterPersson har väl inte skrivit på något forum på ett halvår?
Har det hänt något?
Jag kan inte helt tala för honom, men jag har starka aningar om att för Petters del så tar familj och arbete (det vanliga) upp all ledig tid.
Familjen väntar tillökning bland annat. Så herr Persson, numera Lindblom har nog det ganska fullt upp.
Han sticker kanske in här och fyller i detaljerna själv
PetterPersson skrev:Vi har valt att lägga elementen på hyllan. Ett par års slit med en filosofi som inte gick hem i ekonomiskt motiverad mängd i stugorna gör det omotiverande att fortsätta i samma stil. Kan hända det blir något annat i framtiden eller så tillsammans igen. Jag tänkte fortsätta rita och vid behov bygga bashor noch liknande direkta custombyggen på beställning. Vi tackar alla kunder och hänvisar nya till Supersonic.se.
Petter Lindblom, snart dubbelpappa
ErikAndersson skrev:SorgligtMen högtalarna och den trevliga marknadsföringen hade förtjänat ett bättre öde. Men det är lite småtufft i branschen nu.
Morello skrev:Ja, intresset för judåtergivningen är ju tyvärr inte så stort.
Hoppas det vänder - kanske tröttnar folk på att fippla med telefoner, paddor etc. för att ånyo slå upp ett glas vin och njuta av musik.
sportbilsentusiasten skrev:PetterPersson skrev:Vi har valt att lägga elementen på hyllan. Ett par års slit med en filosofi som inte gick hem i ekonomiskt motiverad mängd i stugorna gör det omotiverande att fortsätta i samma stil. Kan hända det blir något annat i framtiden eller så tillsammans igen. Jag tänkte fortsätta rita och vid behov bygga bashor noch liknande direkta custombyggen på beställning. Vi tackar alla kunder och hänvisar nya till Supersonic.se.
Petter Lindblom, snart dubbelpappa
Kan man BARA beställa specialhögtalare eller kan man fortfarande beställa de modeller (Caveman etc) ni hade på hemsidan?
Lite oklart...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 15 gäster