FBK skrev:Och nu finns det många nyanser av sanningen... Nyss var det bara korrekta utförda blindtester som räknades.
Ja ja, det är bara att konstatera att den sk. sanningen har frusit fast totalt här och det gör en del mycket glada för de vill inte höra något annat eller så kommer man med små försiktiga trevare att visst ska alla få säga sin åsikt, men kom inte med den hur som helst utan är det inte godkänd av tuppen och hönsgården då brinner det. Man blir bara trött av sådant här och tappar lusten att skriva så fortsätt att kackla i hönsgården i bli fulla av enfald, jag hoppar av tåget här
Vet inte om du feltolkar mig med vilje här eller inte, men så skrev jag inte.
Det är så att en subjektiv åsikt är inte per automatik fakta, men du kan fortfarande ha nytta av en annan persons åsikt och det kan finnas nyanser av sanning i det mesta. Det är inte motsägelsefullt.
Alla har rätt att yttra sin åsikt, men detta är ett diskussionsforum och om du inte vill att det du skriver skall kunna diskuteras och ifrågasättas så är du på fel ställe. Det finns dessutom ingen enskild person eller grupp av personer som ger godkännanden för vad som får skrivas eller inte utan alla är fria att skriva vad de själva vill inom policyns gränser. Har du rätt till din åsikt så har vi andra det också svårare än så är det inte så snälla sluta försöka framställa dig själv som ett offer när det är du som väljer att slåss mot väderkvarnar.
Nu tänker jag inte diskutera detta vidare för jag vill inte ytterligare spåra ur denna tråd.