Mvh
Filip
Moderator: Redaktörer
Kjell_Kranzberg skrev:Fjonka!
Har du köpt tre manualer och en reklambroschyr? Det blir nog trevlig läsning nu när kvällarna mörknar.![]()
vin-Tage skrev:ballt! jag har hela anläggningen jaförutom den svarta saken mellan kassetdäcket och vinylspelaren..om det nu är något(?) grattis!
edit: eller är det bara racket som är så tjockt upptill kanske..
Fjonkalicious skrev:Kjell_Kranzberg skrev:Fjonka!
Har du köpt tre manualer och en reklambroschyr? Det blir nog trevlig läsning nu när kvällarna mörknar.![]()
Kjell!
Fokusera på näst sista bilden exkl. högtalare och hörlurar.
Kjell_Kranzberg skrev:Fjonkalicious skrev:Kjell_Kranzberg skrev:Fjonka!
Kjell!
Fokusera på näst sista bilden exkl. högtalare och hörlurar.
Det var menat som ett skämt.
Frodrak skrev:Fjonkalicious,har du möjlighet att scanna av och lägga in broschyren till Dux 321?
Jag har ett par såna som jag vill ge lite kärlek
rolf, som jag nämnde i harmantråden så tycker jag www.beffo.se , välj upload och tryck sedan bläddra, ladda upp. När du ser bilden så kopiera den understa koden(stor bild), dvs markera och kopiera. Klistra in adressen direkt på faktiskt.se i ett inlägg och bilen syns. Det är lätt, jag hjälper gärna till. Mvh filip(från mobilen)rolfzetterberg skrev:Men det mesta finns ju redan här på Faktiskt...?
Vill du ha schema på filtren,så har jag det.Handritade av mig förstås,för det lär väl inte gå att hitta ett originalschema till dom här efter så många år.
Synd att det fortfarande är så krångligt att lägga ut bilder på detta forum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster