Moderator: Redaktörer
ivor-isobarik skrev:Nu rullar jag mot Luleå,dags att lyssna på Majik Isobarik 150,spännande!

ivor-isobarik skrev:Nej,i sanning sagt den är ingen Keltik dödare. Det vore ett lika pinsamt påstående som när sony ericson introducerade xperia X-1 och aftonbladet kallade den för iphonedödaren..
Den spelar säkert mera rätt och med bibehållet sväng,men den väckte inget habegär hos mig. Mitt fortfarande största haleluja moment är Keltik,6100 chakrakort,LP12.
Nu har jag inte hört majik 150 helaktiva ännu så det är orättvist att såga den innan jag vet mer. Den spöar många svindyra audiofilhögtalare i att vara musikalisk men jag vill ju liksom ha bådadera.
Spelar på ett par tukan just nu,den skulle säkert uppvisa en otäck kurva om man gjorde mätningar på den. Begärlig att spela på däremot så förbannat. Orent men bra!
ivor-isobarik skrev:Vad kul att höra!
Edit Rickard: Vi talades vid på telefon jag och Pekka en dag under helgen och filosoferade över ditten och datten. Vad tror du om en Keltik med 3K arrayen från en A350,behålla mellanregistret,låta Ingenjör Öhman para ihop det enligt bästa förmåga och voi jsa dem med en linnists värdegrund men Ingvars kunnande?

Komorok skrev:PetterPersson skrev:Hittaru inge tjockare MDF
Det är betong av något slag.
PetterPersson skrev:Hittaru inge tjockare MDF
skrutten skrev:bakerman22 skrev:Ute på infarten. I väntan på att få vila på soptippen.
Dom måsta ha haft bra ljud - stum och tung låda och isobarik, vad kan mer behövas för det ulitmata ljudet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster