MagnusÖstberg skrev:genstruktur skrev:paa skrev:Kaffefiltret hade en egen tråd, i alla fall tills det blev lika hemligt som "trevägaren", gick under radarn:
viewtopic.php?p=341966
Fyra år sedan sista inlägget i den tråden. Hade varit kul med någon form av tidshorisont.
Har ju till skillnad från andra som istället för att renovera klart mätt på dioder just renoverat
Det drar väl ut på tiden när samtliga inblandade inte har direkt behov och annat prioriteras, typ resten av livet
Rev 3 är iallafall klar nu och skall utvärderas, och troligen blir takten lite snabbare nu när vi själva börjar hitta ett behov.
Tidshorisonten tror jag vi håller på, men det kommer.
Ville mest flika in att kostnaden inte alls behöver bli så hög som 4-5kkr, ja iallafall om man inte planerar att få betalt fullt ut för alla utvecklingstimmar - för då blir vad som helst snordyrt i småskaligheternas land.
Ja om man utvecklar något på sin fritid, som det låter som (?), förstår jag att det tar tid. Det är väl mest jag som är otålig eftersom jag har ett behov
Om man vänder lite på det då. Finns det något som vi som vill ha en sådan här PEQ kan göra för att hjälpa till, så att det kanske kan gå fortare?