Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Låg dist?
Nattlorden skrev:Det här var intressant. Du menar att profZ spelar i ditt tycke märkbart bättre än dubbla mängden profY? (Det är ju samma element)
Evil_Homer skrev:Och den teorin verkar falla med, hos Bernt och Catacomberna såg jag inte någon akustikfix alls, hos Palle såg jag inga basfällor men rummet i sig verkade bra.
Däremot rummet med AE hos Adhoc är ett dedikerat rum.
Rummet med LMS käkar massa bas och har för mig att gipsen tros fungera som någon basabsorbent då det inte är någon decay i basen att prata om.
paa skrev:Evil_Homer skrev:Och den teorin verkar falla med, hos Bernt och Catacomberna såg jag inte någon akustikfix alls, hos Palle såg jag inga basfällor men rummet i sig verkade bra.
Däremot rummet med AE hos Adhoc är ett dedikerat rum.
Rummet med LMS käkar massa bas och har för mig att gipsen tros fungera som någon basabsorbent då det inte är någon decay i basen att prata om.
Prof-Y och Prof-Z har du hört dom i samma rum, eller hur stor var skillnaden på rummen?
Emanuelgbg skrev:Bernt har väl lite dsp med i spelet. Lyssnade du med eller utan subbasarna hos honom? Slutna lådor med 21" har jag för mig?
MagnusÖstberg skrev:Rum+integration med systemet i övrigt.
Evil_Homer skrev:Vad har AE PB18+/Ino Z/Catacombs ( Beyma Pro?? ) gemensamt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster