Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Nefilim skrev:Larsen 6. Finns den till försäljning?
Naqref™ skrev:Nefilim skrev:Larsen 6. Finns den till försäljning?
Om cirkus en vecka så finns den det.
Naqref™ skrev:De bör finnas på Hifi-Art då eftersom Kent säljer L4or så det ryker.
AVR4000 skrev:
Vore intressant att provlyssna L6 side-by-side med L4 för att höra skillnaden.
mapem skrev:Då får jag väl gå dit och ta ett nappatag med den alltid lika pratglade Kent. Dom har ett rätt så bra lyssningsrum där. Det liknar ett normalt boningsrum, och gör kanske L6:orna rättvisa, i motsats till rummet på Kista-mässan.
UnholyRishna skrev:Det kanske redan har förekommit en sådan jämförelse?![]()
UnholyRishna skrev:Och eftersom Herr Naqref är part i målet så vill han självklart inte delge oss någon information!![]()
Fast å andra sidan kanske man skulle ha en fristående bedömning för att inte få ett alltför vinklat omdöme!![]()
avr7000 skrev:Nja... Har ju varit uppe förut. Rubriken för forumdelen är:
Carlsson Illuminati - Samtal och diskussioner ang. Carlssonhögtalarna och ortho-akustik.
Alltså passar denna tråd om Larsen 4 utmärkt i forumdelen.
Mvh Stefan
avr7000 skrev:Sedan håller jag med om att det är en bra idé att justera rubriken för att undvika att vissa blir upprörda.
Mvh
Stefan Björklund
Slartibartfast skrev:avr7000 skrev:Sedan håller jag med om att det är en bra idé att justera rubriken för att undvika att vissa blir upprörda.
Mvh
Stefan Björklund
Antingen missförstår vi varandra gravt, eller så är du en av de drygaste människor jag kan tänka mig. Jag hoppas på det tidigare, annars kan det här faktiskt vara för min del.
Ibland tänker jag högt, väldigt sällan men ibland. Och det här tänker jag efter ännu ett av dina inlägg där du vet hur saker gått till utan att lägga fram något som stödjer det du säger:
Ska bli intressant att se dig förklara hur de brev du till och från pratar om att du kan lägga ut på forumet ska förklara hur det ligger till i det här ärendet. Jag bara gissar att du har alla brev som finns, som givetvis förklarar allt, och därutöver inte är det minsta partisk i ärendet. Om det är så undrar jag vem som givit dig alla breven (även de från Larsen) och i vilket syfte du fått alla dessa breven och varför du tycker de är värda att sprida för att upplysa folk om hur det står till.
Du har ju i alla fall fått mig att inte vilja skaffa ett par oa51 längre (som jag anser vara de vackraste högtalarna som skapats), eller Larsens alster över huvud taget! Hoppas att du inte lyckats med samma osköna förändring hos fler. Men så klart, jag kanske är känslig.
[slrt]
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster