Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
wicke skrev:T25A kostar fn 148,6 euro inkl fri frakt från Finland, per st.
juanth skrev:wicke skrev:T25A kostar fn 148,6 euro inkl fri frakt från Finland, per st.
Nej, de kör fulknep och visar priset utan moms.
wicke skrev:juanth skrev:wicke skrev:T25A kostar fn 148,6 euro inkl fri frakt från Finland, per st.
Nej, de kör fulknep och visar priset utan moms.
Står inkl moms,eller 2150 kr inkl moms
schmutziger skrev:Har soundimport slutat sälja Bliesma, står end of life där?
De har annars mycket bättre pris.
schmutziger skrev:Har soundimport slutat sälja Bliesma, står end of life där?
MagnusÖstberg skrev:schmutziger skrev:Har soundimport slutat sälja Bliesma, står end of life där?
Inofficiellt är det någon sorts fnurra påtråden mellan dem och Bliesma.
De har deklarerat end-of-life på produkter som inte är det av oklara skäl.
Tox skrev:Ett par T25A och adapterplattor, tack!
Måste skickas till norr, med det hoppas jag vi kan fixa på nått sätt.
Mvh
Nattlorden skrev:Får man lov att bara beställa adapterplattor?
Kermit116 skrev:Nattlorden skrev:Får man lov att bara beställa adapterplattor?
Du o avr7000 har PM.
/Frog
Nattlorden skrev:Kermit116 skrev:Nattlorden skrev:Får man lov att bara beställa adapterplattor?
Du o avr7000 har PM.
/Frog
För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
Det är inte läge på diskanterna i nuvarande stund, så de lär bli dyrare för mig vid något senare tillfälle - men utan adapter saknas den möjligheten helt...
För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
oa51 skrev:För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
Behövs adapterplattor till T34?
RMA skrev:Tänker som Nattis, inte riktigt rätt tid för diskanter men hålla dörren öppen för framtida diskanter.
Behöver dock 3st adapterplattor då jag har byggt en N center, gärna med den tillhörande filten.
Ska fundera vidare fram till Söndag om jag eventuellt slår till med diskanter också.
MagnusÖstberg skrev:RMA skrev:Tänker som Nattis, inte riktigt rätt tid för diskanter men hålla dörren öppen för framtida diskanter.
Behöver dock 3st adapterplattor då jag har byggt en N center, gärna med den tillhörande filten.
Ska fundera vidare fram till Söndag om jag eventuellt slår till med diskanter också.
Det kommer nog inte komma ett bättre tillfälle prismässigt.
Jag har de diskanter jag behöver just nu, men det är lockande att lägga in en beställning iallafall![]()
![]()
RMA skrev:Finns det någon indikation vad priset landar på ungefär?
RMA skrev:Finns det någon indikation vad priset landar på ungefär?
RogerGustavsson skrev:Den Finska leveratören har sänkt sina priser på t.ex. T34B med 20%.
radelius skrev:Jag har bestämt mig för att haka på:
2 st T25A
2 st adapterplattor och den nämnda filten. (Vad är filten till för?!)
RMA skrev:Beställde 3st T25B med adapterplattor, gick PM;et fram?
Burt5096 skrev:Bliesma T25 A
Kermit116 skrev:radelius skrev:Jag har bestämt mig för att haka på:
2 st T25A
2 st adapterplattor och den nämnda filten. (Vad är filten till för?!)
Det är en skärmall för filten som kommer med. Filt får man fixa själv.
Poängen med filten är att komma åt ngn imperfektion som uppstår till följd av att T25:orna är något förhöjda. Avr7000 och/eller Magnus2 får utveckla detta närmare, jag fattar inte utan gör endast som dom två säger åt mig att göra.
Kermit116 skrev:Burt5096 skrev:Bliesma T25 A
Du har PM
sammel skrev:Trevligt med såna här gruppköp.
Det jobbiga är att det är så svårt att låta bli att köpa.
Jag försöker o snart har jag nog lyckats, då klockan snart
är fem
sammel skrev:Ska inte ska inte ska inte …..
Burt5096 skrev:Burt5906
Min mobil XXXXXXX152 blev nog fel !
MagnusÖstberg skrev:Bliesma har meddelat att samtliga element i ordern är reserverade, dvs säkerställda för vår beställning.
wicke skrev:Hur är planen för att få köpa adapterplattorna?
Johan_Lindroos skrev:Grattis!![]()
Tack vare debacklet blir ju spänningen oliiidlig. Bättre än julafton.Jag åker å hämtar efter jobbet.
idea skrev:Johan_Lindroos skrev:Grattis!![]()
Tack vare debacklet blir ju spänningen oliiidlig. Bättre än julafton.Jag åker å hämtar efter jobbet.
Var Gränsbyggden inblandad i leveransen ?
radelius skrev:Monterat och klart. Enda lilla haken och ett tips är att de svarta skruvarna som elementet skruvas fast med har sugpassning i hålen. Tips är därför att skruva i dessa i diskantelementet och veta runt så skruvskallarna snurrar fritt innan man monterar dem i plattan.
I övrigt inga problem. Ljudet ännu ej utvärderat men spontant känns de "snällare".
Tack till er som ordnat denna möjlighet
lemmts skrev:Tack Kermit116 och avr7000 för att ni ordnat detta!
lemmts skrev:Ursäkta Magnus, hade inte riktigt klart för mig vilka som varit inblandade. Hur som helst, tack till alla som gjort detta möjligt.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster