För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
Behövs adapterplattor till T34?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
oa51 skrev:För referens i tråden, så vill jag då ha ett set adapterplattor för T25 och ett set för T34.
Behövs adapterplattor till T34?
RMA skrev:Tänker som Nattis, inte riktigt rätt tid för diskanter men hålla dörren öppen för framtida diskanter.
Behöver dock 3st adapterplattor då jag har byggt en N center, gärna med den tillhörande filten.
Ska fundera vidare fram till Söndag om jag eventuellt slår till med diskanter också.
MagnusÖstberg skrev:RMA skrev:Tänker som Nattis, inte riktigt rätt tid för diskanter men hålla dörren öppen för framtida diskanter.
Behöver dock 3st adapterplattor då jag har byggt en N center, gärna med den tillhörande filten.
Ska fundera vidare fram till Söndag om jag eventuellt slår till med diskanter också.
Det kommer nog inte komma ett bättre tillfälle prismässigt.
Jag har de diskanter jag behöver just nu, men det är lockande att lägga in en beställning iallafall![]()
![]()
RMA skrev:Finns det någon indikation vad priset landar på ungefär?
RMA skrev:Finns det någon indikation vad priset landar på ungefär?
RogerGustavsson skrev:Den Finska leveratören har sänkt sina priser på t.ex. T34B med 20%.
radelius skrev:Jag har bestämt mig för att haka på:
2 st T25A
2 st adapterplattor och den nämnda filten. (Vad är filten till för?!)
RMA skrev:Beställde 3st T25B med adapterplattor, gick PM;et fram?
Burt5096 skrev:Bliesma T25 A
Kermit116 skrev:radelius skrev:Jag har bestämt mig för att haka på:
2 st T25A
2 st adapterplattor och den nämnda filten. (Vad är filten till för?!)
Det är en skärmall för filten som kommer med. Filt får man fixa själv.
Poängen med filten är att komma åt ngn imperfektion som uppstår till följd av att T25:orna är något förhöjda. Avr7000 och/eller Magnus2 får utveckla detta närmare, jag fattar inte utan gör endast som dom två säger åt mig att göra.
Kermit116 skrev:Burt5096 skrev:Bliesma T25 A
Du har PM
sammel skrev:Trevligt med såna här gruppköp.
Det jobbiga är att det är så svårt att låta bli att köpa.
Jag försöker o snart har jag nog lyckats, då klockan snart
är fem
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster