Läste på Carlssonplanet att Stig bland annat hade att tacka LTS för "rådigt" ingripande när det gällde vem som skulle ha rätten att kalla sina högtalare för Carlsson, och att Sonab förlorade processen, det tackar vi extra mycket för

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Naqref™ skrev:Enligt pålitliga källor (så som IÖ) så är det sant. Dock har nog Hifi-kit större lager än Micke (men å andra sidan andra priser oxå).
Naqref skrev:Det ryktas om (via Per Gullbrandsen på CarlssonPlanet) att B65oa kommer att ersättas med ett kinatillverkat element som då ska bli en ersättare fast det kommer att ha membran i något lämpligt polymert material. Det väntar jag gärna på till mina OP43 och kör med SC165-3 tills dess (när de blir färdiga asså).
celef skrev:nya carlsson i all ära, men hur blir det med ersättningselement till de gamla modellerna?? jag hoppas att det oxå ligger i ssc intresse att se till att dessa även i fortsättningen kan leva
IngOehman skrev:Carlsson-träffen på Götgatan i LTS regi var så lyckad att SSC tillsammans med LTS arbetar för att det skall komma att bli ett möte till, och denna gång kommer det, om allt vill sig väl, att spelas på ALLA Carlsson-högtalare i världshistorien
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster