Ett skämt?
Råkat trycka en nolla för mycket?
Nog för att jag inser att de fria marknadskrafterna råder på Blocket, men detta är väl ändå att ta i...
http://www.blocket.se/dalarna/Hogtalare ... ?ca=14&w=3
Moderator: Redaktörer
jsan skrev:Jo jag tänkte att jag skulle sälja mina nu och tjäna stora pengarnär man ser vad folk tror att saker är värda , men som du säger Bill att "siste idioten är inte född" och resultatet blir att någon blir troligen nöjd och lurad
Jag köpte mitt par för 2 månader sedan för just 800:- men då fick jag iofs 5 vinylspelare och 3 förstärkare samt en Teac rullbandare på köpet , lite rimligare pris![]()
Mvh Jonas
SeBBBe skrev:Vilket pucko >_> Ser ofta ockerpriser på blocket, man blir ju lite småsur.. men samtidigt vet man ju att de aldrig kommer få sålt sakerna.
optonica skrev:Intressant att han tror han ska få 8000 kr för ett par högtalare som han själv tydligen har värderat så högt att han placerat dem i ladugården hos korna de senaste 10 åren, fast han kanske bara är så snäll att han brukar spela vintage hifi för dem.
optonica skrev:SeBBBe skrev:Har själv sett åtskilliga liknande annonser och bryr mig inte längre. Testade att anmäla en liknande skojare på blocket för en tid sedan med bevis och allt för dem, men enligt blocket så är det tydligen helt ok för inget hände.
SeBBBe skrev:optonica skrev:Intressant att han tror han ska få 8000 kr för ett par högtalare som han själv tydligen har värderat så högt att han placerat dem i ladugården hos korna de senaste 10 åren, fast han kanske bara är så snäll att han brukar spela vintage hifi för dem.
optonica skrev:SeBBBe skrev:Har själv sett åtskilliga liknande annonser och bryr mig inte längre. Testade att anmäla en liknande skojare på blocket för en tid sedan med bevis och allt för dem, men enligt blocket så är det tydligen helt ok för inget hände.
Varför skulle det inte vara ok? Det finns väl inget förbud mot att ta ut vilket pris man vill? :)
twangbang skrev:Tror inte att killen har den minsta koll på sånt här, då hade han satt ett högt rimligt pris och kanske fått de sålda. Det finns många som tror att saker är guld värt bara de är gamla..![]()
Undrar hur han tänker när buden som kommer bara sträcker sej till max ett par hundra?!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster