Moderator: Redaktörer
.jpg)
henriksch skrev:Även jag har svårt för att se mig själv rattandes annat än Citroen, har gjort det sen GS (en genuint dålig bil), CX (ett antal), BX, XM, Zanthia. Har noterat en lite annorlunda känsla varje gång jag varit tvungen att byta modell. Ärlig och uppriktig sorg över att behöva överge CX för XM och sen (när min fantastiska XM TCT självantänt och brunnit upp) med skepsis landat i en Xanthia som jag nu verkligen gillar...
Alltså kan jag konstatera att jag haft separationsångest för varje modellbyte och nu säger min mek att det bara är att vänja sig vid tanken att köra C5 OCH att på de nyaste årsmodellerna är gashydraliken TILLVAL (på C5). Blasfemi, inget annat!
DIRAVI skrev:Och i C5 har de ju övergätt hydraultänket, även på de med hydraulförmedlad gasfjädring, de har ju cyckelpumpsbromsar och vanligt styrservo och separata vätskor för broms, styrning och hjulupphäng, hädelse![]()
phloam skrev:Jag skulle aldrig kunna jobba på en tipp, jag hade mått skitdåligt, blivit skogstokig och försökt rädda en massa prylar på nätterna eller nåt
DIRAVI skrev: Den besta bil jag haft, har jag iochförsig kvar, även om den aldrig mer kommer i trafik, en CX TRD Turbo2, magisk.
phloam skrev:Ok jag fick just en vision av hur medlemmar i VELF (Vintage Electronics Liberation Front) smyger runt maskerade på landets tippar om nätterna och räddar gamla dyrgriparÄr ni med??
Fjonkalicious skrev:Så länge du går fram till herren som skall slänga prylen och pratar med honom innan han slängt den så kan inte de blåbyxiga männen säga något.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster