Moderator: Redaktörer
avr7000 skrev:Fick hem en sån idag och är väl mest nyfiken om den där enbits dac'en är nåt att ha...
Stefan
OA skrev:avr7000 skrev:Fick hem en sån idag och är väl mest nyfiken om den där enbits dac'en är nåt att ha...
Stefan
Vadå "fick hem"? Hur då? "En sån" finns det kanske högst tre ex av i Sverige och kostade närmare 60.000:- på sin tid och så hamnar en hos en som inte har en aning. Hua.. Jag föreslår att du säljer den lika billigt
som du fick den för och till nån som verkligen vill ha den, på riktigt.
Visa lite glädje över den i stället för att snobba dej![]()
Oa
avr7000 skrev:Ja jag har läst nånstans att en CDM4 ev. skulle kunna passa i denna maskinen oxå... så det blir till att leta gamla Phillips och Marantz CD spelare då för att kunna slakta ur en sådan om jag hittar för att testa.
Stefan
carpelux skrev:avr7000 skrev:Ja jag har läst nånstans att en CDM4 ev. skulle kunna passa i denna maskinen oxå... så det blir till att leta gamla Phillips och Marantz CD spelare då för att kunna slakta ur en sådan om jag hittar för att testa.
Stefan
Jag har en Philips CD320 som skall slängas, jag har bestämt för mig att det sitter en CDM4 i den. Vill du ha den är den din.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster