Har några liknande mirschar ståendes, de heter 2-20 och är vanliga frontar med philipselement.
Däremot är jag skeptisk till att gallret är original för det gallret har jag aldrig sett på en mirschkonstruktion (ser mer ut som luxor), elementbestyckningen vore dock inte ovanlig för mirsch.
Å andra sidan så hände det ju att han tog vad han hade och fick tag i och gjorde ändringar vartefter. Finns ju exempel på folk som haft slavbaselement i modeller som inte ska ha det där mirsch noterat att ja det är jag som gjort det original men kommer inte ihåg varför. (och delvis tog han vad han hade ibland, i mina OM71-or är slavbasmembranet intrimmat med en fastlimmad mutter

)
Finns några rester av etikett på baksidan? Några ledtrådar på baksidan av elementen? Ibland kan de sitta en lite "prisettiket" klistrad på magneten på elementen i mirschhögtalare med artikelnummer hos Mirschfabriken.
Edit: Jag törs alltså inte säga att det är mirsch, men jag kan samtidigt inte helt utesluta det eftersom elementbestyckningen är en som mirsch har använt. Svårt också att avgöra byggkvaliteten på bilder, oftast lättare när man har dem så man kan känna på dem. Få hemmabyggen från den tiden kommer upp i samma gedigna kvalitet som mirsch.
Det är skönt att ha blockerat forumanvändare som aldrig har någonting positivt att tillföra diskussionen