Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:... om det är allmänhetens uppfattning att det vore bra om jag under demo har så många olika modeller som möjligt visningsbara (det finns ju lite drygt 40 olika) eller om det är ok att bara visa några få*, och få mera tid att spela på dessa istället. Vad vore bäst?
Borde jag bjuda på en drink i direkt anslutning till/före demo?
Haakan_W skrev:känns ju som om en högtalare från varje "serie" borde demas iaf...
tex
pip (ip, pips)
pi60s (pi60)
i28s ( i14, i56 osv osv)
ja ni förstår kanske poängen?
Haakan_W skrev:rexq skrev:Tycker det saknas topp med basmoduler, tex i28s med x- eller y-basar.
tja eller varför inte både och? py2 och px2...är nog gärna många som vill jämföra.. (tex jag)
Ingår taxi hem?IngOehman skrev:PS. Ni kan fundera på den här också: Borde jag bjuda på en drink i direkt anslutning till/före demo?
IngOehman skrev:Är det för vackert vår-/sommarväder bara?
pss.. Finns säkert någon trevlig kaffemaskinstillverkare som kan sponsra om du bara lovar berätta att kaffet kommer från deras maskin![]()
Ljudkrav skrev:Jo, förresten. Bra plats för skor och ytterkläder i hallen vore fint.
pingvinlakrits skrev:piP alternativt piPs med basstöd är en god idé. Det har jag alltid velat höra...
martinfor skrev:
Det vore ju fint med basmoduler till piP till demon de 5 Juni
Almen skrev:Nja, jag behöver inte se dig, faktiskt - annars håller jag med.martinfor skrev:Det verkar som de flesta här vill se dessa system inklusive mig
Eller är det något väldigt speciellt med dig?
Användare som besöker denna kategori: Empa och 8 gäster