Anmälan enbart via:

Detaljer kommer senare, men det torde vara runt sen eftermiddag och en bit in på kvällen.
Moderator: Redaktörer
Ska man ta med sig något? Kläder att bära kommer jag alltsom oftast ihåg, men något mer liksom...?
Wolfie skrev:Bamsefar: Skicka gärn över adress o dyl några dagar i förväg så man hinner
hitta det på någon karta (saknar GPS).
profbd skrev:Slartibartfast skrev:Ska man ta med sig något? Kläder att bära kommer jag alltsom oftast ihåg, men något mer liksom...?
det är tradition att 6ta med nåt till värden en flaska wirre en dunk hemkört ett flak öl
Wolfie skrev:Vilken tid ungefär hade du tänkt dig att folk ska dyka upp Bamsefar?
Behöver veta om jag ska åka till Sthlm på lördag eller fredag.
Är det lättare att ta sig till Kungsholmen med T-bana, buss eller bil om man
utgår från Stadion?
Wolfie skrev:Vilken tid ungefär hade du tänkt dig att folk ska dyka upp Bamsefar?
Bamsefar skrev:Naqref™ skrev:Detta är ju styggt så det förslår. Syrran ska upp då och behövde förare men jag har lite annat att göra. *argh*
Vem har du retat upp nurå ?
Bamsefar skrev:Livet är fullt av val, ibland är det Carlsson å ibland är det Novemberkåsan - man kan aldrig tillfredsställa alla
UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
UrSv skrev:Ja, jo, så kan det ju vara men inte är det direktleverans på INO-högtalare? Inte ens från Bamsefar...
Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Hmmm... Nu är jag lite frågande här alltså... Vad menar du ? Mina nuvarande i28or är preliminärt sålda redan....
UrSv skrev:Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Hmmm... Nu är jag lite frågande här alltså... Vad menar du ? Mina nuvarande i28or är preliminärt sålda redan....
Rackarns, då föll min tidigare intresseanmälan bort utan bifall. Nåväl, c'est la vie...
Bamsefar skrev:UrSv skrev:Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Rackarns, då föll min tidigare intresseanmälan bort utan bifall. Nåväl, c'est la vie...
Du får väl köpa 64orna istället... hmm ? vad sa jag nurå ?
LarsR skrev:Tack till alla som var där igår och speciellt värdparet!
Det var mycket trevligt och intressant att få träffa alla som var där. Även roligt att få ta del av diskussionerna kring utformningen av rummet samt de problem som hade uppstått på vägen och dess lösningar.![]()
Funderar lite på när du måste göra om samma procedur nästa gång.Dvs nu när barnen (i28s) har växt och börjat ställa större krav på storleken på rummet. Skulle du helst vilja otimera ett musik/hemmabiorum eller ett musik/vardagsrum?
Bamsefar skrev:Jag hinner inte redigera något eller så, ta det för vad det är
En radda bilder som vi har sett en gång och som man inte behöver quota - borttagna.
BengtO skrev:Bamsefar skrev:Jag hinner inte redigera något eller så, ta det för vad det är
En radda bilder som vi har sett en gång och som man inte behöver quota - borttagna.
Undvik å, ä och ö i filnamn på intörnätt
Citatligisten var framme och ändrade lite.
/naq
BengtO skrev:Hur ser du dem när filnamnen inte stämmer? Jag ser bara vita rutor med kryss i jag..
BengtO skrev:Hur ser du dem när filnamnen inte stämmer? Jag ser bara vita rutor med kryss i jag..
Bamsefar skrev:Ber om ursäkt för att jag använt våra svenska tecken i filnamnen - tänkte inte på det eftersom FireFox bevisligen klarar det utan problem....
Slartibartfast skrev:Du får lägga upp en bild på 64orna med lite bättre färgåtergivning däremot, tycker jag.
Merkurius skrev:Jag tackar å bugar för en trevlig tillställning. Den sena kvällen efter träffen gick inte av för hackor den heller.... eller vad säger ni knoppen å koppen, var det bara jag som fick ett ragg med mig hem i lördags![]()
Merkurius skrev:Jag tackar å bugar för en trevlig tillställning. Den sena kvällen efter träffen gick inte av för hackor den heller.... eller vad säger ni knoppen å koppen, var det bara jag som fick ett ragg med mig hem i lördags![]()
Åkte inte du hem med din syster?Merkurius skrev:Jag tackar å bugar för en trevlig tillställning. Den sena kvällen efter träffen gick inte av för hackor den heller.... eller vad säger ni knoppen å koppen, var det bara jag som fick ett ragg med mig hem i lördags![]()
Kaffekoppen skrev:Åkte inte du hem med din syster?Merkurius skrev:Jag tackar å bugar för en trevlig tillställning. Den sena kvällen efter träffen gick inte av för hackor den heller.... eller vad säger ni knoppen å koppen, var det bara jag som fick ett ragg med mig hem i lördags![]()
Kaffekoppen skrev:Åkte inte du hem med din syster?Merkurius skrev:Jag tackar å bugar för en trevlig tillställning. Den sena kvällen efter träffen gick inte av för hackor den heller.... eller vad säger ni knoppen å koppen, var det bara jag som fick ett ragg med mig hem i lördags![]()
Merkurius skrev:Åkte inte du hem med din syster?
Jo, med henne med
Merkurius skrev:Fan, här haglar kommentarerna i en strid ström![]()
![]()
![]()
Är ni verkligen så förvånnade över att jag fick till det
(obs! retorisk fråga)
![]()
![]()
Mr_Ekan skrev:Merkurius skrev:Fan, här haglar kommentarerna i en strid ström![]()
![]()
![]()
Är ni verkligen så förvånnade över att jag fick till det
(obs! retorisk fråga)
![]()
![]()
Ja![]()
![]()
![]()
Satan i gatan vilka leksaker f ö... Och Wolfie ser inte ut som jag trodde.
Edit: Merkurius, bjud inte hem henne
Johan_Lindroos skrev:Diskretion är en dygd...
Haakan_W skrev:jag tror knoppen måste äta lite mer å kanske gå ner på gymmet å hänga lite
Johan_Lindroos skrev:Diskretion är en dygd...
Wolfie skrev:Haakan_W skrev:jag tror knoppen måste äta lite mer å kanske gå ner på gymmet å hänga lite
Hehe på bilden där Johan och jag sitter brevid varandra ser det ut som
Helan och Halvan som sitter och lyssnar på musik![]()
Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
mike34 skrev:Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
![]()
![]()
![]()
Du törs skriva nu va? när du jobbar på kontinenten
![]()
Du har fel på två punkter i alla fall
ck skrev:När blir det tillfälle för en ny sammanstrålning hemma hos dig Bamsefar?
Jag är ju väldigt sugen på att lyssna på underverken som skapar allt välljud våningen under mig
/grannen som slår ner väggar
Bamsefar skrev:ck skrev:När blir det tillfälle för en ny sammanstrålning hemma hos dig Bamsefar?
Jag är ju väldigt sugen på att lyssna på underverken som skapar allt välljud våningen under mig
/grannen som slår ner väggar
Hehe, jo Jonas på http://www.kylning.com är bra sugen han med
Finns inget bestämt än - ligger nog långt fram...
Bamsefar skrev:ck skrev:Hehe Jonas är sugen också. Kul att jag aldrig stött på dig Kylning då jag är där minst 3ggr i veckan
Vem är inte det![]()
Mr_Ekan skrev:mike34 skrev:Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
![]()
![]()
![]()
Du törs skriva nu va? när du jobbar på kontinenten
![]()
Du har fel på två punkter i alla fall
Bitte utveckla.
Bamsefar skrev:ck skrev:Tydligen har vi nästan likadana datorer nu för tiden
Vilken av dom talar vi om ? Servern eller Quad Core maskinen ?
shit... måste justera datumetAlmen skrev:Jag är busy hela den helgen, så tyvärr...
Men koppen, blir det inte stressigt med inflyttningsfest 24:e om du skall vara i Gbg på fredagen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster