Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
UrSv skrev:Ja, jo, så kan det ju vara men inte är det direktleverans på INO-högtalare? Inte ens från Bamsefar...
Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Hmmm... Nu är jag lite frågande här alltså... Vad menar du ? Mina nuvarande i28or är preliminärt sålda redan....
UrSv skrev:Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Hmmm... Nu är jag lite frågande här alltså... Vad menar du ? Mina nuvarande i28or är preliminärt sålda redan....
Rackarns, då föll min tidigare intresseanmälan bort utan bifall. Nåväl, c'est la vie...
Bamsefar skrev:UrSv skrev:Bamsefar skrev:UrSv skrev:Är det nu jag skall köpa i28 alltså?
Rackarns, då föll min tidigare intresseanmälan bort utan bifall. Nåväl, c'est la vie...
Du får väl köpa 64orna istället... hmm ? vad sa jag nurå ?
LarsR skrev:Tack till alla som var där igår och speciellt värdparet!
Det var mycket trevligt och intressant att få träffa alla som var där. Även roligt att få ta del av diskussionerna kring utformningen av rummet samt de problem som hade uppstått på vägen och dess lösningar.![]()
Funderar lite på när du måste göra om samma procedur nästa gång.Dvs nu när barnen (i28s) har växt och börjat ställa större krav på storleken på rummet. Skulle du helst vilja otimera ett musik/hemmabiorum eller ett musik/vardagsrum?
Bamsefar skrev:Jag hinner inte redigera något eller så, ta det för vad det är
En radda bilder som vi har sett en gång och som man inte behöver quota - borttagna.
BengtO skrev:Bamsefar skrev:Jag hinner inte redigera något eller så, ta det för vad det är
En radda bilder som vi har sett en gång och som man inte behöver quota - borttagna.
Undvik å, ä och ö i filnamn på intörnätt
Citatligisten var framme och ändrade lite.
/naq
BengtO skrev:Hur ser du dem när filnamnen inte stämmer? Jag ser bara vita rutor med kryss i jag..
BengtO skrev:Hur ser du dem när filnamnen inte stämmer? Jag ser bara vita rutor med kryss i jag..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster