Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Vad är skillnaden på att sälja högtalare med ohörbara skillnader, men med oerhört märkbara prisskillnader från att sälja kablar med samma förutsättningar?
Bara en tanke, liksom.
KarlXII skrev:Vad är skillnaden på att sälja högtalare med ohörbara skillnader, men med oerhört märkbara prisskillnader från att sälja kablar med samma förutsättningar?
Bara en tanke, liksom.
Bara en tanke, liksom.
Alexi skrev:Ingvar har sagt att skillnaden mellan s och es inte är hörbar, utan mer handlar om en "feel good känsla", fritt tolkat av mig.
Bara en tanke, liksom.
Bamsefar skrev:Finns det verkligen några skillnader ?
12) i28 med Infra X bas system
Jag kommer för övrigt aldrig att sälja mina i34es
Slagverket skrev:Men för H.! B.far... i28 med Ys låter bätte...
Slagverket skrev:Tänka sig att det skulle krävas en björn att locka tillbaka mig till forumet.. Well, stranger shit have happened![]()
MagnusÖstberg skrev:Du kan förvänta dig ett besök fram över, förra helgen gjorde jag K-Rauta osäkert igen och fick i mig lite käk på Stångebro igen. Då mår man bra.
Alexi skrev:Ingvar har sagt att skillnaden mellan s och es inte är hörbar, utan mer handlar om en "feel good känsla", fritt tolkat av mig.
Alexi skrev:Jag känner dock flera som sagt sig upplevt en förbättring av byte från i till s, speciellt i diskanten.
Bara en tanke, liksom.
Bamsefar skrev:Och troligen, men inte bevisat ännu:
13) i34es med Infra Y bas system (väntar på intrimning och de sista delarna as we speak)
Jag menade byte från i28 till i32s eller i56 till i32s.IngOehman skrev:Alexi skrev:Jag känner dock flera som sagt sig upplevt en förbättring av byte från i till s, speciellt i diskanten.
Vad menar du när du skriver om att byta från i till s?
Vh, iö
Bamsefar skrev:Bamsefar skrev:Och troligen, men inte bevisat ännu:
13) i34es med Infra Y bas system (väntar på intrimning och de sista delarna as we speak)
Och häromdagen fick jag mina Infra-Y basar injusterade. Ingvar slutade att mäta vid 9Hz, då var det fortfarande full nivå... Trots ett inte sååå bra rum så vill jag nog påstå att det nu är bevisat att nuvarande system är bäst, i alla fall i ett icke behandlat rum.
Skakar bra som skakar bäst !
Bamsefar skrev:Mja nu har ju jag något som enklast kan kallas en designstudie som är så speciel att de inte kan mätas i antal
Bamsefar skrev:Aerob skrev:Ett sådant påstående kräver nästan ett fotobevis!
Hmmm... Gillar ju inte riktigt det då...
Men jag kanske gör ett undantag ?
Aerob skrev:Bamsefar skrev:Mja nu har ju jag något som enklast kan kallas en designstudie som är så speciel att de inte kan mätas i antal
Ett sådant påstående kräver nästan ett fotobevis!
Bamsefar skrev:Men grejjen är att dom aldrig fastnat på bild jö...
MagnusÖstberg skrev:Aerob skrev:Bamsefar skrev:Mja nu har ju jag något som enklast kan kallas en designstudie som är så speciel att de inte kan mätas i antal
Ett sådant påstående kräver nästan ett fotobevis!Bamsefar skrev:Aerob skrev:Ett sådant påstående kräver nästan ett fotobevis!
Hur går det här ihop med det nedan?Bamsefar skrev:Men grejjen är att dom aldrig fastnat på bild jö...
Snälla..vi vet ju att du har en fin kamera
pingvinlakrits skrev:MEn huR det blIr meD dInA Nya SUperburkar GER vi the "benefit of a doubt" med tanke på elektroniken.
Nicke skrev:Vad är det jag ser...tomma golv....skräck scenario Bamse
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster