Hur många äger - har beställt - planerar att köpa - Ino högtalare

Vilken modell

Själv har jag pi P och snart pi 60.
Moderator: Redaktörer
ANy skrev:Om jag inte bodde hundra mil från Täby så hade jag haft Ino högtalare.
Ripakt skrev:piP
Mycket nöjd med dem! Monterade dock ihop dom innan jag skaffade någon finnish på dem. Ett misstag då jag inte vill vara utan dess ljud
Kribban skrev:Just detta är intressant att läsa då jag får mina på Fredag. Vet inte om jag ska skruva ihop dem direkt eller se till att måla dem först
![]()
Vee-Eight skrev:
Mer Ino än det finns inte här hemma.
xeizo skrev:Ojdå, det verkar inte vara många på faktiskt som inte har något från Ino Audio![]()
Nåja, då vet man åtminstone var man skall få support om man skulle skaffa ett par
xeizo skrev:Tja, 1652 registrerade medlemmar är inte riktigt samma sak som x antal aktiva medlemmar. Jag tycker jag känner igen många som är aktiva i alla trådar i just den här tråden ...
Kribban skrev:Ripakt skrev:piP
Mycket nöjd med dem! Monterade dock ihop dom innan jag skaffade någon finnish på dem. Ett misstag då jag inte vill vara utan dess ljud
Just detta är intressant att läsa då jag får mina på Fredag. Vet inte om jag ska skruva ihop dem direkt eller se till att måla dem först
![]()
MVH Kribban
Nattlorden skrev:Den här tråden var nästan lite trist... Ino känns inte alls lika "udda" längre...
Den här tråden var nästan lite trist... Ino känns inte alls lika "udda" längre
Bamsefar skrev:Går i väntans tidevarv (?) på ett par i64z med infra basmoduler - väntar också på en datorbas till mina iP. I väntan på, har mediarummet uppgraderats lite
Har ägt: piP, pX-2, cr8, pi18.
Bamsefar skrev:Går i väntans tidevarv (?) på ett par i64z med infra basmoduler - väntar också på en datorbas till mina iP. I väntan på, har mediarummet uppgraderats lite
rexq skrev:Bamsefar skrev:Går i väntans tidevarv (?) på ett par i64z med infra basmoduler - väntar också på en datorbas till mina iP. I väntan på, har mediarummet uppgraderats lite
Mjau!!! Smakligt val.![]()
Vad ska du köra för finish på topparna och basarna?
Vad har du tänkt att köra för olika förstärkare?
Johan_Lindroos skrev:kompletterat med piP:ar hos flickvännen samt Mormor!
Belker skrev:Jasså, ska man svara nekande också? Ja då blir det nej.
Fast det börjar ju bli svårt att värja sig. Daglig hjärntvätt av högsta kvalitet
Bamsefar skrev:Baltazar skrev:Jag gissar på en Prof-P i en egendiemnsionerad låda.
Nära men inte korrekt. Det är förvisso samma element, men där tar likheterna slut
Bamsefar skrev:PopQuiz: Vad är detta för Ino Audio högtalare ???
dawen skrev:NL: Inbyggnad, hurdå? Med basportarna i väggen?
Amit skrev:En specialversion av cr100 beställd sen ett tag tillbaka...
Naqref™ skrev:Amit skrev:En specialversion av cr100 beställd sen ett tag tillbaka...
cr100 låter som det vore special bara namnet.
Skulle vara kul att jämföra här och där nu när jag vet att vi kör med samma element.
Amit skrev:Var f.ö. hos Lyssna-Ingvar i Ystad för något år sedan med mina pr18. Mest på kul för att se hur de stod sig mot det han hade inne. Kul! För mig i alla fall![]()
Juste kille annars...
Naqref™ skrev:Amit skrev:Var f.ö. hos Lyssna-Ingvar i Ystad för något år sedan med mina pr18. Mest på kul för att se hur de stod sig mot det han hade inne. Kul! För mig i alla fall![]()
Juste kille annars...
Har hört att det är fler som har fått jämföra sina egna högtalare (diy) med vad som fanns i butiken. Klart sympatiskt!
Vad var det för högtalare som klarade sig bäst i jämförelsen?
Slartibartfast skrev:Bamsefar skrev:Baltazar skrev:Jag gissar på en Prof-P i en egendiemnsionerad låda.
Nära men inte korrekt. Det är förvisso samma element, men där tar likheterna slut
Men du får ju säga vad det är för något också!
Mvh Jocke
Pinnick skrev:BamseF, pass på popquizet, men, har du köpt eller har Ino surround högtalare också? vad har du som dialog/center i sådana fall?
mvh
/Pinnick
dawen skrev:Hur pass nära bakvägg satt ni? Hur var pr18 placerade?
Utan basmoduler har min pi18 (samma baselement) en -3dBpunkt vid 27-28Hz i mitt vardagsrum nämligen
Wolfie skrev:o ett par piP som aldrig är hemma
andershelin skrev:Har haft piP och har nu piPs....siktar på Pi60.......
Anders
Naqref....vad har fått dig att lämna Ino? Något som låter bättre?
profbd skrev:vad är det som hänger under bänken?
btw snyggt
Britt-Gunnar skrev:om den skrynkliga mattan är en Bokara(stavning)-matta med mycket silke i bör man vara försiktig med slitage då dessa är mycket känsliga för sådant dvs inte ränna fram och tillbaka å byta cd-skivor stup i ett![]()
dimitri skrev:En Kazak med ull-varp?
screen skrev:vad är det som hänger under bänken?
Ser ut som en "sädespelare"
Britt-Gunnar skrev:dimitri skrev:En Kazak med ull-varp?
är det inte ull-varp i de flesta mattorna? Naq vad är de för matta?
Nattlorden skrev:Wolfie skrev:o ett par piP som aldrig är hemma
jaja... så är det när barnen vuxit upp...
matson skrev:Pi60 från 2005, suveräna men sugen på en förändring under hösten(utbyggnad/uppgradering)
subjektivisten skrev:matson skrev:Pi60 från 2005, suveräna men sugen på en förändring under hösten(utbyggnad/uppgradering)
Ino's delade eller några andra högtalare?
subjektivisten skrev:Ja, jag är SJUKT nöjd med mina i32s iaf.
Xenod skrev:Vad är det för ränder på sidorna av diskantplattan förresten?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster