Zeebop skrev:pIP och PP2, 6st a1, Ino delningsfilter...
Har inte kickat igång basmodulerna ännu.
Slutstegsångest och brist på stålar...
mvh/zeebop
Sälj delningfiltret till mig då...

Moderator: Redaktörer
Belker skrev:Jasså, ska man svara nekande också? Ja då blir det nej.
Fast det börjar ju bli svårt att värja sig. Daglig hjärntvätt av högsta kvalitet
Bamsefar skrev:Baltazar skrev:Jag gissar på en Prof-P i en egendiemnsionerad låda.
Nära men inte korrekt. Det är förvisso samma element, men där tar likheterna slut
Bamsefar skrev:PopQuiz: Vad är detta för Ino Audio högtalare ???
dawen skrev:NL: Inbyggnad, hurdå? Med basportarna i väggen?
Amit skrev:En specialversion av cr100 beställd sen ett tag tillbaka...
Naqref™ skrev:Amit skrev:En specialversion av cr100 beställd sen ett tag tillbaka...
cr100 låter som det vore special bara namnet.
Skulle vara kul att jämföra här och där nu när jag vet att vi kör med samma element.
Amit skrev:Var f.ö. hos Lyssna-Ingvar i Ystad för något år sedan med mina pr18. Mest på kul för att se hur de stod sig mot det han hade inne. Kul! För mig i alla fall![]()
Juste kille annars...
Naqref™ skrev:Amit skrev:Var f.ö. hos Lyssna-Ingvar i Ystad för något år sedan med mina pr18. Mest på kul för att se hur de stod sig mot det han hade inne. Kul! För mig i alla fall![]()
Juste kille annars...
Har hört att det är fler som har fått jämföra sina egna högtalare (diy) med vad som fanns i butiken. Klart sympatiskt!
Vad var det för högtalare som klarade sig bäst i jämförelsen?
Slartibartfast skrev:Bamsefar skrev:Baltazar skrev:Jag gissar på en Prof-P i en egendiemnsionerad låda.
Nära men inte korrekt. Det är förvisso samma element, men där tar likheterna slut
Men du får ju säga vad det är för något också!
Mvh Jocke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster