direkt till deras hemsida finner jag inte mycket. Företagshemligheter eller ej?
Den känns väldigt Ingvar Öhmansk onekligen.

Tråden på Hififorum:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp ... hesselvall
Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Ryktet sa för länge sedan att IÖ var inblandad i det projektet och man kan ju se antydningar till att Ingvar skulle vara inblandad. Basen är ju F87 (design by Ino) och diskanten är en H26 (som användes i PA-TOP2 och CC-PC4). Den observante noterar även likheten med mätmiken och mikstativet.![]()
Men mer än så kan man inte säga. Om jag inte minns fel så förnekar IÖ att han skulle vara inblandad i någon tråd här.
Aerob skrev:Naqref skrev:Ryktet sa för länge sedan att IÖ var inblandad i det projektet och man kan ju se antydningar till att Ingvar skulle vara inblandad. Basen är ju F87 (design by Ino) och diskanten är en H26 (som användes i PA-TOP2 och CC-PC4). Den observante noterar även likheten med mätmiken och mikstativet.![]()
Men mer än så kan man inte säga. Om jag inte minns fel så förnekar IÖ att han skulle vara inblandad i någon tråd här.
Om jag inte missminner mig så var det mer så att han varken bekräftade eller
förnekade någonting. Det i sin tur fick mig att tänka i banor runt NDA.
steveo1234 skrev:Någon som hör högtalaren?
Vee-Eight skrev:steveo1234 skrev:Någon som hör högtalaren?
Ja, vore väl inte mkt till högtalare annars?
KarlXII skrev:Jag har hört den.
Den låter riktigt fint! Dessutom är den duktigt lättdriven och spelar jäkligt starkt med låg ineffekt.
Naqref skrev:Ryktet sa för länge sedan att IÖ var inblandad i det projektet och man kan ju se antydningar till att Ingvar skulle vara inblandad. Basen är ju F87 (design by Ino) och diskanten är en H26 (som användes i PA-TOP2 och CC-PC4). Den observante noterar även likheten med mätmiken och mikstativet.![]()
Naqref skrev:Tja då skulle man ju kunna tänka sig att man rationaliserar så mycket att det bara behöver stå; "är inblandad i branschen". Det kanske inte är speciellt informativt.
Nattlorden skrev:Naqref skrev:Tja då skulle man ju kunna tänka sig att man rationaliserar så mycket att det bara behöver stå; "är inblandad i branschen". Det kanske inte är speciellt informativt.
Och om man konsultar åt 542 firmor, så skall alla med i signaturen?
Nattlorden skrev:Sannolikheten stödjer att det är en hypotetisk fråga, men säker kan man ju aldrig vara.
Nattlorden skrev:Spelar ingen större roll i vilket fall som helst, IÖ diskutterar inte andras kommersiella produkter i produktion, så om han skulle ge sig på att börja diskuttera den så blir det uppenbart att det är hans egen.![]()
Naqref skrev:Men innebär det att IÖ var inblandad i de högtalarna som såldes via vita skåpbilar? I o f s så har ju IÖ en vit skåpbil...
Finns m a o några brister i ditt resonemang.
Nattlorden skrev:De saker som IÖ varit med om att testa för LTS räkning är det väl inte alls konstigt om han skulle få säga något om?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster