/s
edit: stavfel
tillägg 110329: pX-4 såldes i samband med flytt och nu är det istället omonterade pP-4..hmmm...som nog p.g.a. den härjande basnarkomanin på Faktiskt kommer att bli pX-4 eller pY-2 så snart som möjligt

Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Max_Headroom skrev:4 st INO 15" PA-basar. Finns inte på listan, av naturliga skäl.
Vad tog du för designbeslut när du satte ihop ditt system?
subjektivisten skrev:En dröm vore att ha ett bassystem där man aldrig ser elementen röra på sig, så man ständigt har ultralåg dist.
subjektivisten skrev:Har faktiskt funderat på Z-4, inte på grund av det utan att sänka disten/höja headroomet ännu mer. Vi får se.
subjektivisten skrev:En dröm vore att ha ett bassystem där man aldrig ser elementen röra på sig, så man ständigt har ultralåg dist.
subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
screen skrev:subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
Ring mig när det är dax subbe, jag tror att pY-4 är precis lagom till pi60s + 8st a3:or. Jag vet bara inte hur och var jag skulle ställa dessa på mina knappt 15m2...
Ragnwald skrev:screen skrev:subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
Ring mig när det är dax subbe, jag tror att pY-4 är precis lagom till pi60s + 8st a3:or. Jag vet bara inte hur och var jag skulle ställa dessa på mina knappt 15m2...
Du trollar bort dem med en bänkskiva. Fö poppis just nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster