/s
edit: stavfel
tillägg 110329: pX-4 såldes i samband med flytt och nu är det istället omonterade pP-4..hmmm...som nog p.g.a. den härjande basnarkomanin på Faktiskt kommer att bli pX-4 eller pY-2 så snart som möjligt
Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Max_Headroom skrev:4 st INO 15" PA-basar. Finns inte på listan, av naturliga skäl.
Vad tog du för designbeslut när du satte ihop ditt system?
subjektivisten skrev:En dröm vore att ha ett bassystem där man aldrig ser elementen röra på sig, så man ständigt har ultralåg dist.
subjektivisten skrev:Har faktiskt funderat på Z-4, inte på grund av det utan att sänka disten/höja headroomet ännu mer. Vi får se.
subjektivisten skrev:En dröm vore att ha ett bassystem där man aldrig ser elementen röra på sig, så man ständigt har ultralåg dist.
subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
screen skrev:subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
Ring mig när det är dax subbe, jag tror att pY-4 är precis lagom till pi60s + 8st a3:or. Jag vet bara inte hur och var jag skulle ställa dessa på mina knappt 15m2...
Ragnwald skrev:screen skrev:subjektivisten skrev:Nja, Z-2 ger inget mervärde utan snarare tvärtom, mindre punkter där basen kommer ifrån. Sen är det smartare att sälja Y-4 än att slakta dom på element, enligt mig. Vi får se
Ring mig när det är dax subbe, jag tror att pY-4 är precis lagom till pi60s + 8st a3:or. Jag vet bara inte hur och var jag skulle ställa dessa på mina knappt 15m2...
Du trollar bort dem med en bänkskiva. Fö poppis just nu.