Finns det överhuvudtaget något som kommer i närheten?

Moderator: Redaktörer
Bara han inte kommer och tjatar om Maxx2 bara (MayroMP skrev:Inte ens Mayro kommer på något
Strauss skrev:Rydberg skrev:Bara han inte kommer och tjatar om Maxx2 bara (MayroMP skrev:Inte ens Mayro kommer på något), mellanregister som fasar ut varandra on axis tyder ju inte direkt på god ingenjörskonst
Är inte huvudsaken att det låter bra?
MP skrev:Inte ens Mayro kommer på något
Jensevik skrev:Ärligt talat. Vart vill du komma med den här tråden?
Det har du rätt i, jag har ju hört Morellos egna med b59-mellanregistret och de låter verkligen braHaakan_W skrev:jag tycker mina helt klart kan konkurrera mot inomodellerna....kanske inte dom absolut supervärstamen dom har jag ju inte hört så
Rydberg skrev:Det har du rätt i, jag har ju hört Morellos egna med b59-mellanregistret och de låter verkligen braHaakan_W skrev:jag tycker mina helt klart kan konkurrera mot inomodellerna....kanske inte dom absolut supervärstamen dom har jag ju inte hört så
Morello skrev:Rydberg skrev:Det har du rätt i, jag har ju hört Morellos egna med b59-mellanregistret och de låter verkligen braHaakan_W skrev:jag tycker mina helt klart kan konkurrera mot inomodellerna....kanske inte dom absolut supervärstamen dom har jag ju inte hört så
Det var roligt att höra.Dock heter mellanregistret B67.
dimitri skrev:om rubriken är
"Vad kan tävla med Ino?"
Så är väl inte Haakans och Morellos att anse som helt oino.
Haakan_W skrev:dimitri skrev:om rubriken är
"Vad kan tävla med Ino?"
mja jag har ju org scanspeak både mellan och diskant (8545, 9700) men då är nog iofs morellos strået vassare just pga ino mellanregister
Haakan_W skrev:dimitri skrev:om rubriken är
"Vad kan tävla med Ino?"
mja jag har ju org scanspeak både mellan och diskant (8545, 9700) men då är nog iofs morellos strået vassare just pga ino mellanregister
Thomas_A skrev:Haakan_W skrev:dimitri skrev:om rubriken är
"Vad kan tävla med Ino?"
Förra versionen av Morellos högtalare hade i mina öron en litet resonans- eller distfenomen i mellanregistret.
Pinnick skrev:Nyöppnade hifiklubben i Gävle skulle låta mig ta med mina pi60 dit för att jämföra mot det värsta de hade..(skrev de som svar på ett mail jag skickade till dem) Och det värsta de hade uppställt just nu var b&w 704 eller 703 + surroundhögtalare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster