Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:man kan ju fråga sig hur länge en bil håller också...å du kommer få samma svar: "det beror förstås på hur dom blivit behandlade/vårdade)
Nej Haakan_W du brukar va en snäll en du så jag förstår inte vad som tog åt dig här.
fbk skrev:Nej Haakan_W du brukar va en snäll en du så jag förstår inte vad som tog åt dig här.
Tyvärr så är det inte första gången, barnsligt och omoget är min åsikt!
Ps. Jag har nu skickat ett Pm till Ingvar om denna fråga, skulle ha gjort detta istället så hade man sluppit Haakans mogna svar, men jag trodde att denna fråga kanske var intressant för fler, då det ibland dyker upp Ino burkar på beg. marknaden
Haakan_W må ha besvarat din fråga på ett olämpligt sätt
Att svara speciellt mycket bättre på frågan, hur gör man det?
fbk skrev:Jag har lärt mig läxan nu, så jag ska inte upprepa misstaget att dela med mig av en frågeställning som jag trodde var intressant för fler på detta forum.
men det vore intressant att se lite statistik över olika elements hållbarhet (inte bara ino då, utan alla sorter). Brukar elementtillverkarna nämna något om livslängd?
fbk skrev:Såg precis denna tråd, så då svarar jag samma sak (ungefär) som jag svarade till fbk direkt via PM (han skickade en fråga).
Jag misstänkte att du skulle se denna tråd förr eller senare IÖ![]()
Så nu fick du svaret Frutti
Användare som besöker denna kategori: danfra och 5 gäster