Tjena Hejsan!!!
Tänkte att göra all beredda på slutspurten för TB beställningen.
Imorgon (kväll) lägger jag upp en lista på de beställningar jag fått på min hemsida (
www.hazardaudio.com ) där alla kan kontrolera att deras antal är rätt.
Sedan skulle jag vilja ha ett email från var och en med information om Namn, Adress, Tele nr.
Det skickar ni till:
info@hazardaudio.com
Frågor mailar ni till samma adress
Detta för att veta var alla element skall ,samt att jag skall kunna skriva ut KVITTON på de element ni köpt.
Jag har delat upp Sverige i regioner och hoppas att någon i varje region kan ta på sig att taimot/hämta de element som skall till deras region för att sedan distrubrera vidare.
Allt för att hålla nere kostnaderna för er som beställer
Absolut sista beställningsdag för TB element är på MÅNDAG 2003-11-10.
Då sumerar jag alla och skickar iväg en order till TB för att således kunna få ett exakt pris på alla olika modeller.
Sedan under vecka 46-47 betalas pengarna in till mitt BG-konto så att jag kan betala Nuera.
Då jag inte har möjlighet att ligga ute med de summorna som hela denna orderna bildar (70000:-) så måste vi ha förskottsbetalning trotts att det är ett företag som håller i trådarna.
Men nu kanske det skulle vara på sin plats med en presentation av mig själv:
Mitt namn är Roger Edvinsson och jag bor i Upplands Väsby utanför Stockholm.
Jag driver en lite bisysla kallad H Audio.
Detta företag är Europeisk generalagent för Kanadensiska Beyond Audio samt Svensk Generalagent för QX Series och Resonant Engineering samt även möjlighet att ta in Adire på förfrågningar.
Jag har ett brinnande intresse ljud och oljud.
Jag har tävlat i dBDragracing (oljud i bil) sedan 1998 och är numer en av Sveriges få utbildade dommare i denna konstiga sport.
Jag erbjöd mig (till Alex) att hålla i trådarna för importen av TB elementen då jag har bra frakt kontakter i Kanada samt att jag som företag kanske skulle få möjlighet att beställa direkt från Taiwan och pressa priserna.
TB i Taiwan var endast intreserad av beställningar över 500 enheter/modell och då pratade vi inte om att bara beställa en modell utan minst 5x500modeller... lite över min/vår budget.
Jag har ingen som helst marginal på denna beställning (så jag hoppas jag räknat rätt med tull och moms:-) ) utan det som lockar mig är att få ner priset på de element som jag plockar hem för att hålla i lager.
Så i fortsättningen skall man inte behöva beställa från Kanada om man vill ha enstaka TB element utan det kommer att finnas +100 element hemma på lager i Sverige (prislista kommer senare)
Hoppas att alla nu blir nöjda så att man efter nyår (om vi inte flyger het paketet) kan börja spika på våra nya lådor.
Ha det gott
Roger Edvinsson
H Audio
Sweden