Tjena Hejsan!!!
Det var ett tag sedan jag skrev och jag vill börja med att tacka Bill Gates för den goa utgåvan av Win XP!!!!!!

Inget går upp imot att omistallera sina HD:ar...
Nu till Det viktiga!!!
Högtalarna är betalda och skall vara skickade a.v.s
Det som sinkat lite är att det fraktpris som jag blivet låvad inte gällde när det var dax att betala...
citat:
"
Shipping cost by sea (30 days)is US $250. Shipping cost by air (3 to 4 days)is US $1290."
När jag i förra veckan skulle betala så kom detta email.
cirtat:
"
First of all, please accept our sincerest apologies. The air forwarding cost we quoted to you is wrong. Since you updated your order, we went back to our air forwarder for the new quote. It is US $3253.60. We hope it did not shock you. Please kindly let us know if it is OK to you. Or, you would like to ship by sea. The cost for shipment by sea will be quoted to you tomorrow."
Detta skulle innebära en smärre förlust för mig på ca 15000:-
Vilket jag inte är särskilt sugen på!!!!!
Detta gör att istället för att högtalarna levereras på Onsdag så kommer de om Ca 4 veckor.
De kommer att gå på båten innan Jul (har jag blivit låvad) och skall därför vara klara i sverige innan Januaris slut!!!!!
Dessutom har Nuera lite svårt att leverera den mängd element vi skall ha av vissa modeller så även där finns det lite förseningar i bilden... men som sagt :
We can ship off the whole order before Christmas.
Detta innbär att alla kommer att få lite slantar tillbaka på frakten...
Hur ni vill handskas med dessa är upp till er:
1:Kontanter
2:Fler Högtalare
3:Rabatt på övrigt sortiment.
Detta är upp till er..
Jag har uppdaterat listan med vilka som betalt och jag har fått in pengar från 99% av er...
De som saknas skickar jag ett email till och så skall jag försöka få ut listan på nätet så fort jag fått de nya inställningarna till servern...
Ha det gott
Roger Edvinsson
H AUDIO