Vill passa på att tacka Bernt för en mycket trevlig eftermiddag, att det kan bli sådant jäkla ös ifrån 40watt ( visst var det något sådant sa du? )
Maken till start och stopp på element var det länge sedan jag hörde!
Detta har helt klart gett blodad tand och mina föreställningar om hur det skulle låta hamnade helt klart på ändan.
Lite högre scen än vad man är van vid, lite som att man sitter ganska långt fram på konsert och tittar lite upp mot scenen inte mycket men ändå lite åt det hållet.
Väldigt liten sweetspot, men hallå man köper väl inte högtalare för att dom på sidorna skall finlyssna
Dela ett par sånahär burkar neråt som man är van vid blir bara löjligt, vi drog igång ett par basstarka spår, Yello och lite Infected och drog på skapligt starkt och elementen rörde sig knappt
Stereobilden gick långt utanför högtalarna både i bredd och djup då inspelningen tillät, "vafaan detta är ju långt mer hifi än vad jag någonsin kunnat vågat hoppas på!" Hörde jag mig själv säga ett par gånger under lyssningen.
Låten ifrån 58

vafan sa du 58 * vriiiip* " titta här Bernt, nu fick jag tuppskinn"
Får ni chansen så passa på att lyssna på dessa burkar!
Tack än en gång för lyssningen
( låter jag mer än vanligt snurrig så är det pga att jag åkte direkt ifrån jobbet till Bernt , fyller på med mera intryck om någon undrar något

)