Moderator: Redaktörer
sources{1}.dx=10e-3;
sources{1}.radius=70e-3;
sources{1}.conedepth=40e-3;
sources{1}.xpos = 0;
sources{1}.zpos = 0;
sources{1}.ypos = 0;
sources{1}.roty = 0;
sources{1}.rotz = 0;
sources{1}.level = 0;
sources{1}.phase = 0;
sources{1}.xo = @(s) w0^2./(s.^2 + w0/Q*s + w0^2);
sources{2} = sources{1};
sources{3} = sources{1};
sources{4} = sources{1};
sources{5} = sources{1};
sources{6} = sources{1};
sources{1}.zpos = 0.2;
sources{3}.zpos = 0.2;
sources{5}.zpos = 0.2;
sources{2}.zpos = -0.2;
sources{4}.zpos = -0.2;
sources{6}.zpos = -0.2;
sources{5}.ypos = 0.2;
sources{6}.ypos = 0.2;
sources{1}.ypos = -0.2;
sources{2}.ypos = -0.2;
mawes skrev:Jo jag hittade felet, klippte visst bort delningsfrekvensen. Jag har gjort 8 egna element och lyckats placera dom där jag ville så det går åt rätt håll. Sitter elementen på en baffel eller svävar dom fritt i luften? Hur vänder jag och fasvänder ett element? (Tänk en enklare cardoid med två element framåt och ett element bakåt, fasvänt och fördröjt)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster