Illuminatus..
Det här är Faktiskt.se. Det är lite fel forum att ställa frågor när det gäller "normal" basåtergivning.
På senare tid har det blivit värre och värre basriggar, och basen som "normalt" används i ett svenskt Svenssonvardagsrum är bara skit enligt många här.
Jag är en av dom som gillar min stora basrigg, men jag förstår också att det finns dom som prioriterar utseende och design i sitt vardagsrum, och därför inte vill ha megastora basriggar.
Jag tycker dessutom att tonen mot dej är ganska otrevlig då du förklarat att du är total nybörjare på detta.
Som jag skrev till dej så simulerar elementet inte bra oavsett låda man stoppar den i, men om du är ute efter stöd i botten till kommande stativare kommer det nog att räcka alldeles utmärkt.
Du kan dock inte räkna med speciellt mycket djupbas.
Din tidigare referens 800i är ju dock inte så mycket att jämföra med dom här du funderar på att bygga, men det säjer ju inte så mycket eftersom 800i är en riktigt usel låda.
Den fyller ju dock sitt syfte för folk som inte vill att det ska synas, men ändå vill ha lite stöd i botten.
Jag gissar att du får dom här elementen RIKTIGT billigt?
Eller drar dom för att det är fläskiga element?
Kommer inte ihåg om du skrev någon budget?