Moderator: Redaktörer
Densen skrev:Peter vad är det för problem med att kopiera önskad text och klistra in i bildbehandlingsprogrammet direkt? Det verkade liiite omständligt det där du beskrev, ungefär såhär.
pairair skrev:Vill bara förtydliga att jag också vill gå "all in", dvs alla tillbehör.
/Pär
Warum alles einfach machen wenn man es so schön kompliziert machen könnte
2-ch skrev:Ni som kan det här med glanstal, är 60 så att en lampa speglar sig i den. Funderar på att gå ned till 30 på mina vita nämligen. Om nu det är ett möjligt alternativ förståss.
Tack för det screen. Då vill jag fortfarande ha 60gl som i min beställning.screen skrev:Skillnaden (som jag har förstått det) är att de med 60-glans är 30-glans med ett lager klarlack på vilket gör denna mindre känslig för skador. -snip-
rikkitikkitavi skrev:Ett par att skära till (jag var lite otydlig) , ett par att behålla som reserv ifall man vill leka m andra diskanter... denna basen förtjänar nog det bästa som finns i diskantväg nämligen.
Fjonkalicious skrev:rikkitikkitavi skrev:Ett par att skära till (jag var lite otydlig) , ett par att behålla som reserv ifall man vill leka m andra diskanter... denna basen förtjänar nog det bästa som finns i diskantväg nämligen.
Detta är lite intressant eftersom jag behöver experimentera jag med. En fråga som jag är nyfiken på: Finns det fler diskanter i Scan-Speaks sortiment som har samma diameter/bultmönster/diskantplatta som dx-25:an?
Så att man kan behålla den vattenskurna plattan och bara byta diskant om man vill (självfallet får man meka filter)?
Mvh
Filip
petersteindl skrev:
Det finns fler diskanter där fronterna går att byta ut, åtminstone fanns det förut. Jag har labbat med många. Dock vill jag inte ta upp frågan mer i just denna tråd. Dessutom är de andra diskanterna mångdubbelt dyrare. Låt det vara överkurs så kan de som sedan känner för att leka och prova nya saker starta en ny tråd. Man skall tänka på att även magneterna måste få plats i pK-lådan. Toppen på lådan är ju utfräst för magneten hos DX25. En större magnet än DX25ans fungerar inte i den lådan.
MvH
Peter
Fjonkalicious skrev:petersteindl skrev:
Det finns fler diskanter där fronterna går att byta ut, åtminstone fanns det förut. Jag har labbat med många. Dock vill jag inte ta upp frågan mer i just denna tråd. Dessutom är de andra diskanterna mångdubbelt dyrare. Låt det vara överkurs så kan de som sedan känner för att leka och prova nya saker starta en ny tråd. Man skall tänka på att även magneterna måste få plats i pK-lådan. Toppen på lådan är ju utfräst för magneten hos DX25. En större magnet än DX25ans fungerar inte i den lådan.
MvH
Peter
Ok, borde fokusera på att snabbskrapa ihop pengar istället![]()
![]()
Hur får man tag i vanliga oskurna diskantplattor(till DX25) för en rimlig peng för experiment då?
Mvh
Filip
phon skrev:Kan man boka två lådor och två oskurna diskantfronter? Ingen lack eller annat tjafs, ren och fin MDF blir bra. Platta paket alltså.
Ingen väntelista på bara lådor väl?
petersteindl skrev:phon skrev:Kan man boka två lådor och två oskurna diskantfronter? Ingen lack eller annat tjafs, ren och fin MDF blir bra. Platta paket alltså.
Du är med på lådbåtenMen,.... skall det vara BR eller SL? Diskantfronter går säkert att få fram.
MvH
Peter
phon skrev:petersteindl skrev:phon skrev:Kan man boka två lådor och två oskurna diskantfronter? Ingen lack eller annat tjafs, ren och fin MDF blir bra. Platta paket alltså.
Du är med på lådbåtenMen,.... skall det vara BR eller SL? Diskantfronter går säkert att få fram.
MvH
Peter
BR, tack.
phon skrev:petersteindl skrev:phon skrev:Kan man boka två lådor och två oskurna diskantfronter? Ingen lack eller annat tjafs, ren och fin MDF blir bra. Platta paket alltså.
MvH
Peter
BR, tack.
screen skrev:Jag vet inte om du har mig på "ignore" Peter, men jag har på två (2) ställen sagt att jag vill ha alla ingående detaljer för ett färdigställande av dessa högtalare.
Jag läser endast: SD, på raden vid mig medans det står allt möjligt hos andra.
Så jag försöker igen då: Kan du skriva in att jag vill ha ALLA pinaler till dessa?
Io volio tutti, capisch...Tutti!
Jag förstår att "De é mycke nu asså" men jag blir orolig när det inte finns med.
Tack!
attah skrev:Sätt upp fötter på mig också, blått är ju faktiskt inte alls dumt.
MVH
Anton
i skrev:Jag vill också ha så'na där SD-kuddar, asså!![]()
petersteindl skrev:screen skrev:Jag vet inte om du har mig på "ignore" Peter, men jag har på två (2) ställen sagt att jag vill ha alla ingående detaljer för ett färdigställande av dessa högtalare.
Jag läser endast: SD, på raden vid mig medans det står allt möjligt hos andra.
Så jag försöker igen då: Kan du skriva in att jag vill ha ALLA pinaler till dessa?
Io volio tutti, capisch...Tutti!
Jag förstår att "De é mycke nu asså" men jag blir orolig när det inte finns med.
Tack!
Vaska du ha mer än alla grejer??
Allt står ju där. Du behöver inte vara orolig. Jag vet vad du vill ha
Du måste titta noggrannare
![]()
MvH
Peter
Ton skrev:Peter, jag önskade svart 60-glans, men står nu uppsatt på vit. Hoppas du kan korrigera det. Tack.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster