Moderator: Redaktörer
Eri skrev:Så de färdiga högtalarna.
Eri skrev:Då är högtalarna klara. Blev inga bilder vid monteringen av högt.-elementen men jag har en bild av hur delningsfiltret sitter i sockeln under högtalaren. Praktiskt att ha det tillgängligt utifall att.
En detaljbild där man lättare ser färgerna på sidorna och resten av högtalaren.
Eri skrev:Det är ju svårt att i ord beskriva hur ett par högtalare låter. Har inte lyssnat så mycket på dem. Däremot lyssnade jag väldigt mycket när jag höll på och konstruerade dem 2011. Då tyckte jag att de lät väldigt bra. Ja la ju ner det här projektet då och satsade på min tre-vägare i stället. Jag tycker dessa högtalare påminner lite om tre-vägaren och det är för mig ett bra betyg. Tre-vägaren fick rätt fina omdömen på DIY-mässan i Vänersborg förra året.
viewtopic.php?t=49952
AndreasArvidsson skrev:Eri skrev:Det är ju svårt att i ord beskriva hur ett par högtalare låter. Har inte lyssnat så mycket på dem. Däremot lyssnade jag väldigt mycket när jag höll på och konstruerade dem 2011. Då tyckte jag att de lät väldigt bra. Ja la ju ner det här projektet då och satsade på min tre-vägare i stället. Jag tycker dessa högtalare påminner lite om tre-vägaren och det är för mig ett bra betyg. Tre-vägaren fick rätt fina omdömen på DIY-mässan i Vänersborg förra året.
viewtopic.php?t=49952
Jag tänkte mer om du var nöjd? Låter de som du vill osv.
Det viktiga är att du nöjd och trivs med dem så att du kan lyssna på massor av musik
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 2 gäster