Chris71 skrev:Hej Jonas
Jag tänker inte komma med några förslag på vad du skall välja men i brist på att ha varit ute i tid och kunnat handlar något av de exotiska element som funnits att beställa från nisch tillverkare i USA så kom jag fram till att det som tilltalade mig mest är just SI ht 18.
Mailade med dem för några veckor sedan för att undersöka möjligheten att få hem element innan sommaren men det var dock lite mer leveranstid än jag hoppades på, så min beställning blir med sikte på att få hem elementen efter semestern istället. Vet inte vart du håller hus men jag finns i Sthlm och kommer göra en beställning som borde blir en kalv pall eller något liknande till det IB bygge som planeras så om det finns något att tjäna på i frakt och hantering så har jag inget emot en sambeställning.
Jag kommer beställa 8st 18"
Hör av dig om det är av intresse.
Bor tyvärr i Östersund så är 56 mil ner till sthlm så känner inte att det är värt att köpa tillsammans för den lilla pengen man kan spara.
Men kommer garanterat att bli 2 st SI HT D2 18" från dom och har redan fått priset på frakten och sådant nu men hoppas han inte återkommer och säger att det är väntetid för att dom ej finns i lager.