Jo micke det blev överförväntan bra faktiskt. Det ligger något i uttalandet att det måste till yta när man ska flytta luft. Det finns inga genvägar där, tyvärr kanske man ska säga.
Max
Jag funderar faktiskt just nu att bygga två till, man blir ju helt slut i pallet när man väl har hört/känt rejäla tryck.
Det skulle nog vara bra med ett par till för när vi skulle ge det där lilla sista så började konerna bryta upp

. Samtidtigt så började steget att klippa lite granna men då var det riktigt högt kan jag säga.
Tror nog att jag kan köra 4 basar på samma steg så länge. Det ger ändå 2x650 @ 4ohm. Det är för mycket pengar just att köpa ett Lab2002 eller nåt liknande.
Fast å andra sidan vad fan ska jag med dessa grejerna till egentligen, systemet som jag har satt ihop är för utlåning/uthyrning till folk som vill ha ett enklare PA till sina kräfskivor/fester m m. Så att de t om kan köra med sina egna hemma högtalare och inte belasta basarna så in i h******e , man blir ju lomhörd på kuppen.
Men suget blir säkert för stort, det kändes dessutom som att det var en ganska lämplig storlek att kånka runt.
Lådorna blev BxHxD 50x60x60cm, inte så illa alls.
Patrik