Ska sälja ett par element och köparen vill att jag skickar mot PF...funkar det med bankkontot eller måste man ha ett på posten också då

Moderator: Redaktörer
rqu skrev:Jag brukar skicka mina prylar och låta personen betala in på mitt konto, så slipper man extra avgifter. De flesta är ärliga och har man deras email, mobilnummer, hemaddress, eventuella forumnamn etc. brukar det inte vara några problem... Har fungerat ypperligt hittils!
Magnus skrev:o det kostar ju faktiskt en liten slant
Sanoj skrev:Gratis o gratis...dom har ju dina räntepengar att leka med undertiden affären genomförs.
// Jonas
Sanoj skrev:Gratis o gratis...dom har ju dina räntepengar att leka med undertiden affären genomförs.
// Jonas
JockScott skrev:Sanoj skrev:Gratis o gratis...dom har ju dina räntepengar att leka med undertiden affären genomförs.
Det viktiga, det kostar inte DIG någonting!
typ 20 kr på teleräkningen... hur mycket är det procentuellt mot din bränsleräkning?
Callisto skrev:Bussgods är smidigare och de tar bättre hand om paketen. Billigare än posten och man slipper pf-avgift.
Det dröjde en 20 min att ta bort emballaget, det var mycket tjockt med distanser både upp o nere, kan försäkra dig att det var mycket bra emballerat. Sen är ju frågan är om man ska packa högtalarna för att de ska tålas att slängas i en sjö?roger skrev:Jag försvarar inte Bussgods i det fallet, men högtalaren såg ju inte särskilt välemballerad ut. Alla nya högtalare jag har köpt har haft först en plastpåse runt högtalaren - sen frigolit - sen kartongen - sen eventullt ytterliggare frigolit samt en ännu tjockare kartong. En sån emballering borde ha klarat sig.
Rydberg skrev:Sen är ju frågan är om man ska packa högtalarna för att de ska tålas att slängas i en sjö?
roger skrev:En annan sak, jag hade nog tagit säljaren i örat för att ha använt tejp direkt på högtalaren sådär. För jag antar att det är tejp?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster