Moderator: Redaktörer
ormoljefobiker skrev:"Teknisk spec lämnas ej, men vi ger gärna konsultationer med syfte att få våra produkter att fungera optimalt i det system där de används."
Jag håller med. Blir alltid misstänksam om en tillverkare inte tillhandahåller tekniska specifikationer. Dessutom "...vi ger gärna konsultationer..." låter som att man vill sälja litet kraftförbättrare, kablar och annat dyrt pynt.ormoljefobiker skrev:Jag skulle säga att en bra teknisk specifikation är ett nödvändigt men inte tillräckligt villkor
ormoljefobiker skrev:Jag skulle säga att en bra teknisk specifikation är ett nödvändigt villkor om man vill ha en så transparent komponent som möjligt.
Lust skrev:[...]Kan inte låta bli att tänka på Rolls... "tillräckligt" var oftast svaret på prestandafrågor. Och visst, en Rolls "färgar" både användaren och omgivningen...
Vad fick du det ifrån? Det är väl ingen som ens har antytt? Men läser du lika dåligt som du citerar, så är det kanske inte så konstigt om du tänker fel.Lust skrev:ormoljefobiker skrev:Jag skulle säga att en bra teknisk specifikation är ett nödvändigt villkor om man vill ha en så transparent komponent som möjligt.
Och lämnas ingen spec måste det vara en färgande produkt?
BengtO skrev:Är det inte +1 vid 10Hz och -3 vid 130kHz
Wolfie skrev:10Hz - 130 kHz (+1/-3dB)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster