Moderator: Redaktörer
Glasmannen skrev:Ok tack för tippset. Finns det fler vettiga märken att leta efter?
Glasmannen skrev:Jätte tack för tipsen. Om man ska ha nytt behöver man lägga massor för att få något vettigt då? Mvh
Glasmannen skrev:Denna då kanske Pekka http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... sID=144960
Laila skrev:Ursäkta, men i vilken prisklass då . . . ?
Angående Pro-Ject så är det tyvärr min alldeles bestämda uppfattning att åtminstone de billigare varianterna tillhör
något av det värsta mög som någonsin producerats i kategorin skivspelare . . . typ.
Ni som eventuellt vet bättre får gärna försöka att motbevisa mig.
Laila skrev:Ursäkta, men i vilken prisklass då . . . ?
Angående Pro-Ject så är det tyvärr min alldeles bestämda uppfattning att åtminstone de billigare varianterna tillhör
något av det värsta mög som någonsin producerats i kategorin skivspelare . . . typ.
Glasmannen skrev:Någon som känner till dessa spelarna? Är en som vill ha 400kr styck för dessa. Kan det vara ngt att ha tro?
Vinylcalle skrev:Laila skrev:Ursäkta, men i vilken prisklass då . . . ?
I prisklassen för instegsmodeller.
Bättre att du berättar vad som är dåligt med dom?
I USA pratar man ofta om problem med motorljud hos Pro-Ject har däremot aldrig själv varit med om det eller hört talas om det i Europa, möjligen gäller det inte versioner för europeiska marknaden (spekulation).
Vad finns det för nytt som är bättre än en Debut Carbon Esprit i samma prisklass?
MvH Carl
Glasmannen skrev:Någon som känner till dessa spelarna? Är en som vill ha 400kr styck för dessa. Kan det vara ngt att ha tro?
Laila skrev:Vinylcalle skrev:Laila skrev:Ursäkta, men i vilken prisklass då . . . ?
I prisklassen för instegsmodeller.
Bättre att du berättar vad som är dåligt med dom?
I USA pratar man ofta om problem med motorljud hos Pro-Ject har däremot aldrig själv varit med om det eller hört talas om det i Europa, möjligen gäller det inte versioner för europeiska marknaden (spekulation).
Vad finns det för nytt som är bättre än en Debut Carbon Esprit i samma prisklass?
MvH Carl
Vad jag kan se så är det bara du som pratat om denna "prisklass" . . . typ.
Tillåt mig att citera "danryd" från tidigare i tråden:
"Personligen hade jag undvikit Project. Dom låter bra men både jag och en polare har haft lite kvalitativa problem.tonarmskablar som gått av t.ex. Vilket ledde till byte. Gillar man att löda eller köper bytt så är det ok iofs.
tl dr, de jag hört låter bra för prisklassen men jag gillar förutsägbarhet"
Du frågar vad det finns för nytt som är bättre än Debut Carbon Esprit i samma prisklass . . .
Svar; inte en susning. Kanske är det därför som jag inte rekommenderar TS att köpa något nyproducerat.
Glasmannen skrev:Tack för all hjälp det lutar åt dual:en. Återkommer med infoEn fråga behöver jag Riaa om jag phono ingång på försteget? Emotiva usp-1
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 15 gäster