Det lilla jag läst mig till i "reviews" är mycket positivt.
Vad har ni för erfarenheter.

Edit: lagt till en bild.
Moderator: Redaktörer
olof skrev:Jag har lyssnat på den på malmömässan som var förra året. Folk säger ju i regel att det inte är representativt men jag håller inte riktigt med. Dels för att väldigt få har det optimalt lyssningsmässigt hemma och dels för att den nu har korrigering som ska kringå problemet sägs det. Jag tyckte nog inte att det jag hörde var så imponerande. Det kan bero på att man körde basen parallellt på fronhögtalarna och man fick nån "släpeffekt" däremellan. Det lät varken särskilt artikulerat eller spänstigt i min mening.
Nu hade de ju inte så lång tid på sig att justera in systemet men samtidigt inbillar jag mig att en stor del av pengarna den betingar går till att bekosta korrigreringsdelen. Eftersom den uppenbarligen inte gjorde att blev bättre än i vanliga fall (lät som ett vanligt subwoofer tillskott gör) så hade jag nog hellre betalt lite mindre och struntat i korrigerningsgojset. På samma mässa hade tex klipch än en båda billig och kraftfull sub som faktiskt förhöjde upplevelsen när den kopplades in.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster