CODY skrev:Du får absolut inte skylla ditt provokativa, märkliga, icke-relevanta och oseriösa samt ohöljda och eviga trollande på andra. Jag har flera gånger deklarerat att jag inte har för avsikt att delta i någon sokratisk dialog för att du ska få ytterligare en ursäkt att fortsätta trolla.
??
Du slingrar dig igen. Du påstår ATT jag är provokativ, märklig, icke-relevant och oseriös men inte på vilket sätt.
Jag skyller inte mitt beteende på någon, jag förklarar mitt beteende. Och står för det. Paas fråga är motiverad och att jag svarar på den är motiverat. Du kallar det namn (trollande) men motiverar inte alls
varför det skulle vara felaktigt.
Och när du inte kan förklara dig så kommer Sokrates, som jag inte förstår vad han har med det hele att göra. Jag är nog för dåligt påläst om honom.
Är det kanske ändå så att du har lite svårt med att det protesteras mot loudness war? Att vi mäter på ljudfilerna och faktiskt
ser ingreppen som ju också hörs så tydligt? Jag ser ingen annan anledning till att du gör som du gör.
Om du inte vill tala om på vilket sätt jag är provokativ, märklig, icke-relevant och oseriös så måste jag ju gissa. Att du tycker att jag är det har framgått men inte varför.
Så länge har jag längat efter att loudness war skulle vara över. Nu börjar jag tro att vi faktiskt är där. Kruxet är att vi förlorade.