Ja ja, jag vet att det är en bok, men f-n så rolig.
Stod f.ö och lirade snurr med hela hans band en gång på 80-talet,
på gamla Daily News i Kungsan.
En sketen torsdag eller nåt....trevlig snubbe, men utseendet..?
Moderator: Redaktörer
bajenleker skrev:Ja ja, jag vet att det är en bok, men f-n så rolig.
Stod f.ö och lirade snurr med hela hans band en gång på 80-talet,
på gamla Daily News i Kungsan.
En sketen torsdag eller nåt....trevlig snubbe, men utseendet..?
bajenleker skrev:Jaha ja.....varför skriver du detta i versaler?
Har läst ett gäng sidor nu på tuben i morse, inga avsugningar eller tripper, samma bok?
Fr. s. 212, efter flytten till USA.
"Det första skivbolaget gjorde när jag kom dit var att bjuda på brunch på kontoret - brunch. Vad fan är brunch? Kan de inte stava till lunch, har de problem med bokstaven l?
joseph skrev:bajenleker skrev:Jaha ja.....varför skriver du detta i versaler?
Har läst ett gäng sidor nu på tuben i morse, inga avsugningar eller tripper, samma bok?
Fr. s. 212, efter flytten till USA.
"Det första skivbolaget gjorde när jag kom dit var att bjuda på brunch på kontoret - brunch. Vad fan är brunch? Kan de inte stava till lunch, har de problem med bokstaven l?
Versaler för att det skulle låta som billiga aftonbladetlöp för att locka till läsning, gärna rubriker med sex och knark.
Hoppar han inte i höet redan i typ första kapitlet - rent bokstavligen? Vill också minnas att det var prat om orgier i de finska skogarna och en massa prat om hur enormt mycket syra de tog, vilka som dog på vägen, etc.
White line fever, ja. Författare Lemmy, samt en co-author, minns inte vem. Antar att det betyder att han inte skrivit en rad själv, ungefär som Miles Davies "självbiografi".
vh
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster