Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:Här verkar Keith åla runt i flygeln och knäppa på strängarna eller banka på locket, medan Julie antingen blåser i en flaska eller wailar.
Bill50x skrev:Det här låter ju skithäftigt, den skulle jag vilja lyssna på!
soundbrigade skrev:Bill50x skrev:Det här låter ju skithäftigt, den skulle jag vilja lyssna på!
Du får gärna överta den ...
Jag köpte en Yes-platta för länge sedan (Close To The Edge). Tyckte direkt att den var usel. Men nu finns den där i hyllan, som CD visserligen.
Strauss skrev:Det är bara att tacka för att man har internet numera, behöver aldrig mer köpa en dålig skiva
hajen1 skrev:Skivrea i Visby...köper fyra CD, bl a Celine Dion " One Heart "![]()
Hur ända in i glödheta h...e var det möjligt?
Så går det om man dricker öl på Alis krog innan man handlar!
soundbrigade skrev:hajen1 skrev:Skivrea i Visby...köper fyra CD, bl a Celine Dion " One Heart "![]()
Hur ända in i glödheta h...e var det möjligt?
Så går det om man dricker öl på Alis krog innan man handlar!
DET DÄR, låter som en veckas semester tycker jag.![]()
Det är väl värre än att vakna upp efter blöt natt med en rugguggla sovande på en arm, och man är tvungen att gnaga av den (armen) för att inte väcka henne ...)
hajen1 skrev:
Medhåll! : CD:n lämnad till Rädda Barnens loppis, vilket förmodligen är lättare än att lämna in en avgnagen arm ( skulle vara till soppköket då )
Nefilim skrev:Köpte "Rosen" med Arne Qvick i min ungdom, en EP-skiva.![]()
![]()
Likaså "Jag Är Lapp Och Jag Har Mina Renar" , med Sven-Gösta Jonsson, den rockande samen. Har kvar dessa skivor än..![]()
"Jokkmock Rock" en höjdare!
(Vinner jag??)
perstromgren skrev:Nefilim skrev:Köpte "Rosen" med Arne Qvick i min ungdom, en EP-skiva.![]()
![]()
Likaså "Jag Är Lapp Och Jag Har Mina Renar" , med Sven-Gösta Jonsson, den rockande samen. Har kvar dessa skivor än..![]()
"Jokkmock Rock" en höjdare!
(Vinner jag??)
Nej, varför skulle du göra det? Rubriken är ju "Skivor som jag aldrig skulle köpt", och du kan rimligen inte ånga de inköpen, de måste ha varit till mycket glädje, åtminstone då! Att de är lite omoderna nu, innebär ju inte att de var usla inköp då, val?
Max_Headroom skrev:Dålig skiva som jag haft, men sålt och ångrat mig:
Laban - Love in sibiria (dansk "italo-disco")
lasselite skrev:En annan gång såg jag en video med Appocalyptica (en tolkning av Nothing else matters) å gick å köpte två skivor. En halv låt var skitbra, resten var mest bara skit.
soundbrigade skrev:Max_Headroom skrev:Dålig skiva som jag haft, men sålt och ångrat mig:
Laban - Love in sibiria (dansk "italo-disco")![]()
Ångrat digatt du sålt eller köpt
![]()
Bill50x skrev:Dansk Italo-discoBrrrrr..
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster