Moderator: Redaktörer
phloam skrev:Supernice! En grenre som är lite svår att hänga med i för den oinsatte som jag själv, som egentligen gillar sån musik väldigt mycket! Tack hursomhelst
housemicke skrev:hade ett par feta tyckte jag men sen när jag hörde den här jag nu tänkte rekommendera så tyckte jag helt enkelt inte att dom andra var feta enough längre kan man säga. dom kanske dyker upp senare dock.
phloam skrev:Bra med youtubelänkarna, tackar
Hur är det med sån här musik på spotify..?
perstromgren skrev:Jösses!
Jag är definitivt inte all-ätare när det gäller musik, men jag brukar plocka upp ett korn här och ett korn där även i genrer jag själv inte gillar, men här kommer jag till korta. Rejält!
Av den imponerande mängd artister som räknas upp ovan har jag inte hört talas om en enda!![]()
Hur är det med er andra som har fyllt 30? Strmbrg? MichaelG? Almen? paa? Bill50x? Har ni hört housemickes artister?
bomellberg skrev:perstromgren skrev:Jösses!
Jag är definitivt inte all-ätare när det gäller musik, men jag brukar plocka upp ett korn här och ett korn där även i genrer jag själv inte gillar, men här kommer jag till korta. Rejält!
Av den imponerande mängd artister som räknas upp ovan har jag inte hört talas om en enda!![]()
Hur är det med er andra som har fyllt 30? Strmbrg? MichaelG? Almen? paa? Bill50x? Har ni hört housemickes artister?
Dave Gahan? Sångare i Depeche Mode?
perstromgren skrev:Av den imponerande mängd artister som räknas upp ovan har jag inte hört talas om en enda!![]()
Bill50x skrev:Har jag fyllt 30? Det minns jag inte...![]()
perstromgren skrev:Av den imponerande mängd artister som räknas upp ovan har jag inte hört talas om en enda!![]()
PerStromgren skrev:Hur är det med er andra som har fyllt 30? Strmbrg? MichaelG? Almen? paa? Bill50x? Har ni hört housemickes artister?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster