Moderator: Redaktörer
Inget att sörja över, tycker jag. Bättre att betala inträde och sen
göra vad man vill på mässan, utan dolda förväntningar från nån...
Värva medlemmar bör LTS göra på andra sätt och på annan plats!
Sanoj skrev:..Och för att sätta det lite i perspektiv citerar jag Hetsporren i angivna tråden...
Inget att sörja över, tycker jag. Bättre att betala inträde och sen
göra vad man vill på mässan, utan dolda förväntningar från nån...
Värva medlemmar bör LTS göra på andra sätt och på annan plats!
Vee-Eight skrev:Jag får be om ursäkt, men jag ser inte anledningen till bojkott?
FBK skrev:Hade du väntat dig något annat av trådskaparen Strauss
Är det inte du FBK som i en annan tråd tycker att det är taskigt att vara ignorerad, är det bättre att förlöjliga?
Att beklaga sig (att äta kakan) och i en annan avdelning vara spydig (att ha kakan kvar). Sånt går inte.
Fråga istället Hetsporren vad han menar och varför.
ang den andra tråden:
Jag har inte ignorerat dig, så var rättvis är du snäll.
Kaffekoppen skrev:Jag skall till mässan för det är ett av de få tillfällen jag har möjlighet att träffa all sköna snubbar som härjar här. Dessutom skall det bli kul att träffa anordnaren av mässan, folk från hf och de djuriskt vackra Göteborg.
Morello skrev:Kaffekoppen skrev:Jag skall till mässan för det är ett av de få tillfällen jag har möjlighet att träffa all sköna snubbar som härjar här. Dessutom skall det bli kul att träffa anordnaren av mässan, folk från hf och de djuriskt vackra Göteborg.
Jag delar din inställning och har för avsikt att försöka bege mog mot sveriges baksida; förlåt, menar Göteborg.
FBK skrev:bojkotta, mässan... låter som ett gäng med dagisbarn som inte får som dom vill
Hade du väntat dig något annat av trådskaparen Strauss
Morello skrev:Detta är en av forumets tramsigaste och barnsligatse trådar genom tiderna.
Tråden bidrar ytterligare till att polarisera och skapa en dålig stämning mellan olika aktörer och konsumentgrupper i branschen.
Har jag skrivit att jag själv tänker bojkotta mässan?
Märkligt inlägg av Morello
Jag kanske har fel men du är ju inte sen att attackera så fort du får chansen. Kanske vi nu kan hoppas på en förändring??
Morello skrev:Förstår inte riktigt förvåningen.
Morello skrev:Förstår inte riktigt förvåningen,. Jag brukar väl inte dra igång trådar vars syfte är att hetsa medlemmar?
Hetsporren skrev:Morello skrev:Förstår inte riktigt förvåningen,. Jag brukar väl inte dra igång trådar vars syfte är att hetsa medlemmar?
Men det brukar jag? Eller, det är det jag gör nu?
Birger skrev:det är bättre att vara på plats och upplysa folk som dreglar efter remdrivna cdspelare att dom inte dom inte vet vad dom dreglar efter och att en dvd för 5000pix är bättre
Kom igen nu, fyll Arken med vita rockar
Morello skrev:Detta är en av forumets tramsigaste och barnsligatse trådar genom tiderna.
Tråden bidrar ytterligare till att polarisera och skapa en dålig stämning mellan olika aktörer och konsumentgrupper i branschen.
Morgan skrev:Om man tog bort kejsarens nya kläder från hifibranchen skulle den bli mycket kall och inkomstfattig ett tag, innan försäljningen av verkliga kläder plötsligt exploderade.
NNord skrev:Vi ska åka till mässan för att träffa varandra, skaka hand och ta en fika i baren allihopa. Bojkotta mässan, suck.
Bamsefar skrev:NNord skrev:Vi ska åka till mässan för att träffa varandra, skaka hand och ta en fika i baren allihopa. Bojkotta mässan, suck.
Rent generellt: Om du aldrig vågar stå upp för dina åsikter, när hade du då tänkt att du skall påverka världen ? Att bara följa med strömmen är ju att legitimera det man (kanske) inte gillar.
PEGE i signaturen skrev:Moderator Hififorum.nu
Där blir ingen ignorerad
Hetsporren skrev:
Vidare så tycker jag att de som skriver att denna tråd är fånig, är fåniga. Skit i tråden istället i så fall och låt folk få vädra sina åsikter utan att tvingas på nån fåntratt-stämpel. Det finns ju bevisligen folk som faktiskt.se tänker bojkotta mässan, like it or not.
Haakan_W skrev:får man fråga varför det bojkottas?
Hetsporren skrev:Vad tycker ni andra om det, tänker ni oxå bojkotta mässan och i så fall av vilka orsaker?
FBK skrev:...men många utelåsta!
Vill du så gärna in på Hififorum...
Birger skrev:Varför skulle man vilja gå in där?
Ett tips till LTS är att det går ju att ställa ut ett litet bord utanför Arken och ge ut små broschyrer som varnar för det värsta bondfångeriet. Såsom Shakti, transpirenskablar och hifiklädnypor
Ett tips till LTS är att det går ju att ställa ut ett litet bord utanför Arken och ge ut små broschyrer som varnar för det värsta bondfångeriet. Såsom Shakti, transpirenskablar och hifiklädnypor
Nejdå, jag hoppade ju av frivilligt sist. Däremot blev jag faktiskt.se lite sur över att Bengt (Timbre) inte ville släppa in mig på Eufånia, mest för att jag trodde bättre om honom. Men men, de är ju likadana allihop, ryggdunkarna som inte tål att man ifrågasätter allt trams, pengamjölkande och voodoo de håller på med. Det gäller ju att sitta still i båten, i hifi-ankdammen, nåt du (FBK) ju är bra på... I övrigt håller jag med Birger i hans inlägg ovan.
Birger skrev:Varför skulle man vilja gå in där?
FBK skrev:Uppriktigt sagt så verkar du ha problem Hetsporren, som har ett sådant hat mot all voodoo
FBK skrev:Bamsefar!
Det skulle vara mycket intressant med en genomgående förklaring till varför du är så avigt inställd till HC och branchen i stort. För ett Troll som mig, så verkar det minst sagt en aning överdrivet. Nu är jag ju med på din ignore lista säkerligen, så någon annan kan ju tipsa Bamsefar om detta inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster