Moderator: Redaktörer
Inget att sörja över, tycker jag. Bättre att betala inträde och sen
göra vad man vill på mässan, utan dolda förväntningar från nån...
Värva medlemmar bör LTS göra på andra sätt och på annan plats!
Sanoj skrev:..Och för att sätta det lite i perspektiv citerar jag Hetsporren i angivna tråden...
Inget att sörja över, tycker jag. Bättre att betala inträde och sen
göra vad man vill på mässan, utan dolda förväntningar från nån...
Värva medlemmar bör LTS göra på andra sätt och på annan plats!
Vee-Eight skrev:Jag får be om ursäkt, men jag ser inte anledningen till bojkott?
FBK skrev:Hade du väntat dig något annat av trådskaparen Strauss
Är det inte du FBK som i en annan tråd tycker att det är taskigt att vara ignorerad, är det bättre att förlöjliga?
Att beklaga sig (att äta kakan) och i en annan avdelning vara spydig (att ha kakan kvar). Sånt går inte.
Fråga istället Hetsporren vad han menar och varför.
ang den andra tråden:
Jag har inte ignorerat dig, så var rättvis är du snäll.
Kaffekoppen skrev:Jag skall till mässan för det är ett av de få tillfällen jag har möjlighet att träffa all sköna snubbar som härjar här. Dessutom skall det bli kul att träffa anordnaren av mässan, folk från hf och de djuriskt vackra Göteborg.
Morello skrev:Kaffekoppen skrev:Jag skall till mässan för det är ett av de få tillfällen jag har möjlighet att träffa all sköna snubbar som härjar här. Dessutom skall det bli kul att träffa anordnaren av mässan, folk från hf och de djuriskt vackra Göteborg.
Jag delar din inställning och har för avsikt att försöka bege mog mot sveriges baksida; förlåt, menar Göteborg.
FBK skrev:bojkotta, mässan... låter som ett gäng med dagisbarn som inte får som dom vill
Hade du väntat dig något annat av trådskaparen Strauss
Morello skrev:Detta är en av forumets tramsigaste och barnsligatse trådar genom tiderna.
Tråden bidrar ytterligare till att polarisera och skapa en dålig stämning mellan olika aktörer och konsumentgrupper i branschen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster