Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Jag och polarn Magnus Kaffekopp har köpt lägenheter bredvid varandra på Kungsholmen
Haakan_W skrev:PEGE skrev:65 mil är lite lång väg, annars hade jag gärna kommit på besök......
Får ta det en annan gång
65mil är ju knappt ett stenkast, jag som trodde du bodde på landet
PEGE skrev:Haakan_W skrev:PEGE skrev:65 mil är lite lång väg, annars hade jag gärna kommit på besök......
Får ta det en annan gång
65mil är ju knappt ett stenkast, jag som trodde du bodde på landet
Haha, jag bor på landet, Skånelandet, här är 65 mil rena ljusårs-avståndet, för norrlänningar som dig är den sträckan det samma som att gå till postlådan för att hämta posten..........
Emrik skrev:ingen från trakterna runt falun som ska åka dit?
isåfall så kan jag ta en plats i baksätet
Dynamic skrev:Jag ska titta lite hur jag jobbar, bor i Borlänge, Kanske "-distortion- och "robertzimmerman" är sugna också? då blir det massa Dalmasar
Självklart!reeltoreel skrev:Eventuellt är man i den stora staden den helgen.
Är man välkommen isf?
/reel
Dalarna kanske regerar-distortion- skrev:Dynamic skrev:Jag ska titta lite hur jag jobbar, bor i Borlänge, Kanske "-distortion- och "robertzimmerman" är sugna också? då blir det massa Dalmasar
Jag ska bara fråga tjejen om lov först!Det låter kalaskul! Jag har ju inte ens några problem med att inte dricka, så jag kan ju köra hem. jag har ju faktiskt.se mer problem med att dricka än att inte dricka.. ..va många ord det blev i onödan. Dags att sova! Natt!
04:34 och 50.. -piP-
Dynamic skrev:Vi kan ta min jättestora vinterbil.. då får vi plats överallt ändå
Kaffekoppen skrev:Jorå, någon dam kommer allt vara där. Men ni ger fan i min syrra
IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill haDynamic skrev:Kommer IÖ på festen eller ska någon förbi och hämta något vid IÖ innan festen? Går i köptankar på ett par piP och det vore ju smidigt när man ändå är nere där....
Kaffekoppen skrev:IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill ha
Emrik skrev:det kommer bli en kukfest utan dess like!
eller är det någon dam som kommer att vara på plats?
Bill50x skrev:Alltså, snygga damer finns överallt men välljudande musikanläggningar är en bristvara. Så dra in tungan och dregla någon annanstans
Att sedan bristen på damer är prekär i vår hobby är en annan sak. Alltså självgående damer med eget intresse. Bihang är väl inte så intressanta, eller hur?
Eftersom min dam är i NY med dotter och ex den aktuella dagen kanske jag försöker komma förbi, finns det plats kvar?
/ B
Kaffekoppen skrev:IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill haDynamic skrev:Kommer IÖ på festen eller ska någon förbi och hämta något vid IÖ innan festen? Går i köptankar på ett par piP och det vore ju smidigt när man ändå är nere där....
Dynamic skrev:Om det gick att ordna så ska jag ha ett par i rå mdf!!
Bamsefar skrev:Dynamic skrev:Om det gick att ordna så ska jag ha ett par i rå mdf!!
Ingvar brukar ha rå-mdf, svart ask, något ljust faner och just nu även högblank svart på lager vad gäller låda. piP och piPs spelar ingen roll då lådan är identisk i båda fallen....
phloam skrev:*vi sitter här hos koppen och lyssnar på små piP'ar*
Kaffekoppen skrev:
Det är inga problem med parkering. Och det är gratis.
Vee-Eight skrev:Och var är de smaskiga bilderna!?
BACH skrev:Och en ursäkt till Johan för att jag drog upp ljudet för mycket.![]()
Det var mer så att klockan vid tillfället var 05:20Bamsefar skrev:BACH skrev:Och en ursäkt till Johan för att jag drog upp ljudet för mycket.![]()
Sådär kan man inte skriva utan att förklara vad som hände
För mycket ? Var inte ett av syftena att nya bostaden skulle tåla högre musiklyssnande ? Vad hände alltså ?
Kaffekoppen skrev:Körde de vilse?
Merkurius skrev:-distortion-: Ni är mao inga riktiga hifitokar. Jag å Almen åkte 100 mil tur och retur![]()
profbd skrev:den hifimässiga aspekten av denna afton har jag missat
tråden påminner mäst om en msnkonversation
Magnus skrev:profbd skrev:den hifimässiga aspekten av denna afton har jag missat
tråden påminner mäst om en msnkonversation
det gjorde nog träffen också......![]()
3l bag in box vodka gillas
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster