Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Jag och polarn Magnus Kaffekopp har köpt lägenheter bredvid varandra på Kungsholmen
Haakan_W skrev:PEGE skrev:65 mil är lite lång väg, annars hade jag gärna kommit på besök......
Får ta det en annan gång
65mil är ju knappt ett stenkast, jag som trodde du bodde på landet
PEGE skrev:Haakan_W skrev:PEGE skrev:65 mil är lite lång väg, annars hade jag gärna kommit på besök......
Får ta det en annan gång
65mil är ju knappt ett stenkast, jag som trodde du bodde på landet
Haha, jag bor på landet, Skånelandet, här är 65 mil rena ljusårs-avståndet, för norrlänningar som dig är den sträckan det samma som att gå till postlådan för att hämta posten..........
Emrik skrev:ingen från trakterna runt falun som ska åka dit?
isåfall så kan jag ta en plats i baksätet
Dynamic skrev:Jag ska titta lite hur jag jobbar, bor i Borlänge, Kanske "-distortion- och "robertzimmerman" är sugna också? då blir det massa Dalmasar
Självklart!reeltoreel skrev:Eventuellt är man i den stora staden den helgen.
Är man välkommen isf?
/reel
Dalarna kanske regerar-distortion- skrev:Dynamic skrev:Jag ska titta lite hur jag jobbar, bor i Borlänge, Kanske "-distortion- och "robertzimmerman" är sugna också? då blir det massa Dalmasar
Jag ska bara fråga tjejen om lov först!Det låter kalaskul! Jag har ju inte ens några problem med att inte dricka, så jag kan ju köra hem. jag har ju faktiskt.se mer problem med att dricka än att inte dricka.. ..va många ord det blev i onödan. Dags att sova! Natt!
04:34 och 50.. -piP-
Dynamic skrev:Vi kan ta min jättestora vinterbil.. då får vi plats överallt ändå
Användare som besöker denna kategori: grannilsson, Majestic-12 [Bot] och 29 gäster