PS: Dessutom så är ju en dylik upplysning bra att ha då man skall värdera ett råd från någon forumkompis. En slags preferens...
Moderator: Redaktörer
Audionet skrev:Jag är rätt förtjust i Audionet
Mvh
Audionet
fridefors skrev:När det gäller TAG så är jag extremt märkestrogen! Dock inte när det gäller hifi!
Vad gör TAG mer än hifi? Att McLaren "gör" F1-bilar vet jag ju, men...
fridefors skrev:Med Splitfields menades mina QLN Signature HDII Splitfield, QLNs bästa version av den klassiska Signature - med externt delningsfilter och kolfiberbas.
Nu vill man bara ha en matchande signalare till denna
med sån maskin behöver man ingen bilstereo.Ford sidventils V8 med Offenhauser-toppar och Edelbrock 4-port.
Nu råkar det ju bara hända att Linn är det jag vill ha. Inte för märket utan för att dom spelar musik bättre än allt annat jag lyssnat på.
Laila skrev:Själver så tycker jag att Ejderns orökta smörgåskaviar,
på tub, har stått sig hyfsat genom åren . . .
Ragnwald skrev:Drotten gillar jag, men det var ett tag sedan jag såg den i butik.
FBK skrev:Denon är det enda märke som jag har hållit mig märkestrogen till under många år, har ju ägt både 2105, 3806 och nu 3310.
Vee-Eight skrev:FBK skrev:Denon är det enda märke som jag har hållit mig märkestrogen till under många år, har ju ägt både 2105, 3806 och nu 3310.
Bara av ren nyfikenhet; varför bumpade du med denna kommentar?
Vee-Eight skrev:FBK skrev:Denon är det enda märke som jag har hållit mig märkestrogen till under många år, har ju ägt både 2105, 3806 och nu 3310.
FBK skrev:Vee-Eight skrev:FBK skrev:Denon är det enda märke som jag har hållit mig märkestrogen till under många år, har ju ägt både 2105, 3806 och nu 3310.
Vad tror du? Ärlighet vara längst så jag ska tala om varför.
Efter ThePreTor1aN bump av gamla trådar så blev jag nyfiken på vad som skrevs här förr, så jag skummade av lite gamla trådar när jag såg denna och tänkte då på att jag har varit trogen emot Denon.
Så som n3mmr skrev så fanns det inte några elaka tankar bakom bumpandet av denna tråd utan jag tyckte bara att Denon förtjänar en bump av tråden då märket i mina öron håller hög kvalite överlag.
Ps. Men man får visst akta sig, såg att ThePreTor1aN fått en varning pga bump av trådar.
AndersP skrev:När det gäller öl så är produkterna från det skotska bryggeriet BrewDog svårslagna tycker jag.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster