Ja natten som gick så drömde jag att man var tvungen att bytta förstärkare, bytta kablar osv osv. När Naqref och Ranefjord kom till slut (efter att Ranefjord hade kört dom på vilovägar enligt Naqref

) så kom dom till slut. Genast satt vi på den berömda sacdskivan med Pink Floyd. Ranefjord sa nästan med en gång att det skivan som är smutsig. Jag gick in på toa och tvättade av skivan och visst var det så. Skivan gick hur bra som helst att spela och jag såg ut så här ungefär

. Men det är faktiskt väldigt skönt att det inte var dyrare än så. Ni får gärna skratta det bjuder jag på

.
Sedan kom nästa överraskning, Ranefjord och Nagref ställde in ljud och högtalare, så nu är de som jag köpt ett dyrare system. Fy sjytton vad bra det låter nu. Ett hjärtligt stort tack till er båda. Det var väldigt skoj att träffas
Bilden är tyvärr inte så bra, kameran tar mycket bättre bilder än så här. Men jag tror att det beror på att batteriet nästan var slut.

Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!